Gå til innhold

Hva syns dere om denne brudekjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhhhhh.... Nyyyyyydelig!!!

Skrevet

den du ville ha var nydelig. men brudepikekjolen var kjedelig for meg.

Skrevet

kjempefine kjoler både til stor og små :)

Og ja, kunne godt ha giftet meg i en slik kjole..

Skrevet

Stilig, men ikke en kjole jeg ville valgt

Skrevet

Hvis jeg skal være helt ærlig så må jeg si at brudekjolen var grusom :-S veldig langt unna min smak.. Men brudepikekjolen var helt ok :)

Skrevet

Kjempefine kjoler, men likte ikke at det var svart broderi på brudekjolen, ville hatt det i sølv eller samme farge som kjolen. Så jeg ville ikke giftet meg i den sånn som den var der nei. Men hver sin smak. :o)

Skrevet

Utrolig fin!! En sånn vil jeg også gifte meg i :)!

Koster det bare 156 dollar for å kjøpe den? Eller er det for å leie?

Skrevet

den var veldig fin, men hadde ikke valgt den selv.

Skrevet

veldig fin.. men jeg tror prøve kjolen er et must... så hvis du kan det hadde jeg prød først før jeeg bestilte den..

Skrevet

Ja den var kjempefin da. Den skulle jeg ha visstet om da jeg giftet meg. ;o)) brudepikejolen vil jo stå godt i stil med brudekjolen.

Skrevet

Det lurer jeg og på. Hvis det 156 dollar å kjøpe den er det ca 1200 kr.. Kan jo liksågodt kjøpe den for å bare prøve den.. Får nok solgt den igjen..

Skrevet

Brudekjolen var nydelig!!! Likte fargen, fasongen..alt! Synes at detaljene på ryggen var kjempe lekre!

Skrevet

Grei kjole, men er du tynn? Overvekt og tube-top kjoler er rett og slett ikke fint. :( Er så lei av alle som sier åhhhhh sååå fin du er..når de har en ekstra rull fett mellom kjolen og underarmen. ICK!!!

Skrevet

Stilig!

Ja, kunne giftet meg i noe slikt. Skulle egentlig ha en som lignet, bare at det var gullsilke der det var svart her...Og enklere snitt....

Så absolutt.

Jeg følte meg ikke komfortabel i hvit kjole jeg da, hehe. Syntes ikke jeg hadde lov...

Men denne var kjempefin!

Skrevet

ÅÅÅ, den var nyyydelig :o) samme med brudepikekjolene :o))))))

Skrevet

Nydelig den også :o) ganske lik min - men min var lys i mønsteret :o)

Skrevet

Synes den første var finere, penere i snittet den.

Skrevet

Den var fin ja.. stroppløst er håpløst...

Skrevet

helt nydelig

Skrevet

Snittet på den første kjolen var veldig fint, men litt rart med det sorte i foldene.. Den andre var ikke spess fin i formen.. Men, det er opp til deg! :)

Skrevet

Nydelig synes jeg!!!

Brudepikekjolene stod veldig godt til brudekjolen! :-)

Go for it girl:-D

Skrevet

Ikke helt min smak for å være ærlig:-S

Synes det ble for store kontraster da mønstret var i svart og kjolen i hvitt..fikk litt "tapet-feeling".

Smaker er som kjent som baken. Det viktigste er at du liker kjolen. Det er alltids noen som synes som synes en kjole er fin og som andre synes er mindre pen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...