Gå til innhold

Litt skremmende..... ( ang Nettby)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje bare jeg som reagerer...Men, saken er at jeg har vært og snoka et par dager inne på Nettby..... Og ja, blir litt skremt...!!!

"Fant" forresten min eldste sønn der ( på 15), men, han hadde "rent mel i posen" gudskjelov :0)

Men, jeg fant og mange av hans klassekamerater der, det var så ekkelt. Der har de ( spesielt jentene da) lagt ut fult navn, fødselsdato, hvor de bor, skole de går på, og de skriver dagbøker, skriver og svarer i gjestebøker om absolutt ALT om dere selv....Om livet deres, foreldre, familie, om ting som har skjedd og skal skje....etc etc......

Fikk litt sjokk, og fant ut en del jeg ikke visste om på forhånd ja....

Synes dette er skremmende jeg ......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vi lever i en skremmende verden vettu

Skrevet

Ja har hørt flere foreldre som er skrptise..er vel dagens samfunn,men skremmende...hvordn kommer man seg inn der? mÅ man registrere seg el noe slikt.kunne tenkt meg å "snoke" litt jeg også..

Skrevet

Ja du må registrere deg. Gå inn på nettby.no. Så står det vel bli borger elr noe sånn. Du kan nå snoke på meg da sjø! Hehe.... Jeg kaller meg ramonym innpå der.

Skrevet

he,he jeg får prøve:-)

Skrevet

Jeg var utfor noe skikkelig ekkelt! Ble oppsøkt av en galning som på en bisarr måte fant ut både navn og mobilnr mitt.....ekkel pervers type!

Skrevet

Ja, uff....

Ser jo at det er mannfolk oppi 35/36 års alderen som er i kontakt med disse jentene, som er i 14-15 års alderen...

'

Vet at samfunnet forandrer seg, og jeg er ingen "hysterisk hønemor"... men likevel, blir litt skremt av dette...

Hjelp, har ei datter på 9..... ei vakker jente, hva med den dagen hun finner ut av dette??

Jeg forklarer ungene veldig tydelig at de ALDRI må si navnet sitt, hvor de bor, eller mobilnr eller noe når de er på nett!!

Men, det er jo lett å bli manipulert i tenåringstiden og da.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...