Gjest Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 når jeg tenker så føler jeg liksom det er september eller noe sånt. høst. i dag er det jo greit vær da, men ikke sommervær. har hatt ferie i tre uker nå og føler liksom ikke at vi har hatt sommerferie. har ikke grillet en eneste gang , ikke vært på stranden( var i syden i en uke da, men ikke her hjemme), ikke har vi hatt masse utflukter som vi pleier heller pga været. håper fin været kommer skikkelig snart, og med en liten hete bølge også. hadde hvert herlig:)
Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Ja. Gi meg en hetebølge! Helt fint!! Jeg elsker hetebølger:-D Vi var på tur i dag. Gikk ned til et lite vann. Det var helt greit så lenge solen skinte(som ikke var veldig lenge akkurat!), men da den forsvant bak en haug med skyer begynte vi å fryse. Jeg satt med en tykk jakke og hutret! Og det midt i juli! Makan.
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 Har REGNfølelse, teller det som norsk sommerfølelse? Hihi Vært på tivoli med klissvåte unger i det siste, er nå forkjøla haha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå