Gjest Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Jeg er en slik person som blir fort lei av ALT jeg driver med. Har ikke tålmodighet til å drive med håndarbeid. Men scrapbooking liker jeg, så skal drive litt mer med det... Hadde jeg bare "orka" mer... Har jo liksom ingenting å gjøre nr jeg har fri (er mye alene fordi sambo jobber så mye akkurat nå...) Noen tips til meg?
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 bingo og frimerkesamling=) hehe..
doffine Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 jeg vil lære meg å sy... lappetepper og gardiner:) Er så dyrt for lappetepper på diverse steder, så jeg vil sy selv.. Kansje vi skal lære sammen?
2 nøster Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 Male bilder er morro. Ikke olje, men akryl maling med "kniver". Blir lett litt lekker kunst av slike ting. Jeg liker å drive med decoupage av og til. På treverk, møbler og lerret.. Spør jo helt hvor dine interesser ligger
Tussa og Sofie Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Jeg perler.... kjøpt inn masse perler og lager kjempefine smykker, ringer, halskjeder, ankelbånd, armbånd. Supre gaver og gi bort til jul, bursdag eller hvis man er invitert til noen på middag. Panduro hobby har masse og da selvfølgelig egne perlebutikker, men siden jeg husker du bor litt utenfor by så vet jeg ikke hva de har i nærheten av der du bor. Hmm, ellers.....vet ikke, kjøp deg et puslespill på 5000 brikker så har du noe å drive med, hehe!
yvve73 Skrevet 15. juli 2007 #7 Skrevet 15. juli 2007 Hvis du allerede driver med scrapbooking, så er jo ikke veien lang til stempling/kortlaging........Det holder jeg på med. Kjempeartig, selv om jeg ikke har hatt så mye tid til å holde på med dette i det siste.
yvve73 Skrevet 15. juli 2007 #9 Skrevet 15. juli 2007 Er vel ikke så sikker på det med Pilates. Joda det er veldig bra, jeg trener det selv. Men, det er veeeeeeeldig viktig at øvelsene gjøres helt riktig, ellers har de ingenting for seg i det hele tatt. Det er også en del mageøvelser man ikke bør gjøre når man er gravid, det står omtalt på andre fora her på BIM. Og mye av Pilates er nettopp trening av magemuskler. Jeg har trent Pilates i halvannet år, og lærer fremdeles mye om øvelsene.
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #10 Skrevet 15. juli 2007 Jeg trener også Pilates på helsestudio, men fikk iallefall mye ut av det da jeg begynte på egenhånd først. Men jeg har en veldig fin dvd som forklarer mye gjennom alle øvelsene. Og Kine er jo ikke gravid lenger heller
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 15. juli 2007 #11 Skrevet 15. juli 2007 jeg syns sånn der kort laging hørtes morsomt ut:=) hvor får man tak i sånne ting? Hobby butikk?? fins det bøker osv?
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #12 Skrevet 16. juli 2007 Her var det mye bra... =) Pilates har jeg drevet med før, og har 2 videoer, men nå tør jeg ikke pga mageøvelsene... Lappeteppe ja, hørtes moro ut... Skulle ønske jeg hadde en sløyd-sal og en lærer her i naborommet ;-p da skulle jeg laget masse fint da...
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 16. juli 2007 #13 Skrevet 16. juli 2007 Hva med hekling? Jeg er som deg, mangler helt tålmodighet til sånn pusling... Men, heklingg har fallt godt i smak hos meg, også er det så enkelt, istede for innviklede mønster slik som med strikking, så er et hekle diagram super enkelt å lese, trenger ikke oppskrift, så lenge man har et diagram. Også så kjekt det er med duker man har heklet selv da. Eller gaver til familie og venner, duker, grytelapper, tøfler osv.. Jeg har heklet mange gaver, har nesten ikke noe selv, har gitt bort heklet kjole til fadderungen min i dåpsgave, vognteppe til tanteungen min, tøfler til svigerinne og svigermor, grytelapper til mannen til svigerinna mi, og et stort løper sett i konfirmasjonsgave til søsteren min. Jeg kan godt prøve å lære deg om du vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå