Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Har vært utro,og føler for å fortelle det.Men tenker på om det er noen mening i å fortelle det...Det har skjedd to ganger med samme mann..
Gjest -<<- Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Mening? Tja. Du er da ærlig mot din partner. Du risikerer at vedkommende forlater deg. Hvor meningsfylt du måtte finne noen av delene er vel i grunn opp til din egen moral og praktiske sans.
Gjest MMJ Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 Ok... skal du være utro en 3. gang også? En gang... kaaaaaaanskje det kan være det beste og ikke sie noe (mener "ekspertene" visst)... MEN 2 ganger, nei da synes jeg ikke du fortjener leve med din mann, da fortjener han noe BEDRE!!!
Hannahs-mor06 Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 Hva var årsaken til at du gikk hen og gjorde det en gang til?? er vel vesentlig å vite om du ønsker råd..?
Monajenten Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 Selvfølgelig er det en mening i å fortelle det. Hadde du likt at mannen din var utro mot deg, attpåtil to ganger med samme kjerring og du visste ingenting? Her syns jeg nesten ikke du har noe valg, _selvfølgelig_ skal du fortelle det. Det er ikke opp til deg å avgjøre om du kan leve med det på samvittigheten, det er opp til mannen din å avgjøre om han kan leve med en dame som har vært utro mot ham.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Selvfølgelig skal du ikke fortelle dette.... Kun tapere og religiøse tullinger som får dårlig samvittighet for slikt... De alller fleste vil før eller siden ha seg et nyp på si:-)
KaMa Skrevet 15. juli 2007 #7 Skrevet 15. juli 2007 ...og de fleste har før eller siden lyst å kaldkvele sine partnere, men de ferreste gjør det..
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #9 Skrevet 15. juli 2007 Hallo.. dama kan jo være sammen/gift med en skikkelig psyko!!! Tenk om denne psykoen får vite at dama har viftet med høna utenfor husets 4 vegger??? Det finnes tross alt mange syke folk der ute.. jeg ville heller holdt kjeft:-)
Monajenten Skrevet 16. juli 2007 #11 Skrevet 16. juli 2007 Mulig det er jeg som er rar her, men jeg ville absolutt visst det om mannen min var utro mot meg, og til og med flere ganger med samme person. Fordi da ville det vært opptil meg om jeg klarte å fortsette forholdet, istedenfor å leve på en løgn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå