Gjest Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Blir vått i trusa...3 truse jeg skifter...det kommer ut når han presser seg nedover....jeg tisser ikke,det er jeg sikker på...noen som har opplevd det samme?
Jubalov Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Det er nok vannet som går. Forrige gang trodde jeg at jeg hadde tisset noen dråper flere ganger i løpet av dagen, men på kvelden skjønte jeg at det var vannet som gikk. Kom ikke så mye om gangen, siden barnet hadde festet seg. Går og venter på at noe slikt skal skje med meg, har termin på fredag og venter fælt nå:-) Lykke til!
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 Det har liksom vert sånn sia imårrest...hodet er jo festa seg...sist gang kom det litt mer en bare litt i begynnelsen..jaja får bare vente å se...har ikke trua lenger på at det skjer så gidder ikke å glede meg...
dippsi Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Opplevde akkurat det samme når jeg gikk gravid. Lakk litt i 2 dager, så gikk vannet om natta:) Så KANSKJE det er i gang:)
*Vetlis* Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Det skjedde med meg også, men det gikk over en liten tid, ca en uke eller noe? Merket at klærne mine beg. å bli større i steden for mindre. Sa fra når jeg var til UL kontroll, han sjekket , å fant ut at det var minsket såpass på fostervannet at jeg ble lagt inn 6 uker før termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå