Gå til innhold

hjelp!!!!!!!! uren hud

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ar aldri hatt så uren hud i hele mitt liv som jeg har nå, til tross for at jeg faktisk spiser mye sunnere enn jeg har gjort på mange år... er d flere som sliter m samme problemet, eller er det bare huden min som er helt crazy ? noen som vet om d er sånn typisk tegn på om d er gutt eller jente ? har både gutt og jente fra før, men var ikke sånn med de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter også her med uren hud. Har hørt at det kan tyde på at det blir en jente, da hun "stjeler" skjønnheten fra moren.

Skrevet

Ja, sliter jeg også :( Masse kviser og drit... Fisj!! Har aldri vært plaget tidligere, men nå popper de ut overalt... Spiser også sunnere enn jeg noen gang har gjort, men ser ikke at det nytter akkurat :P

Skrevet

Samme her. Har ryggen full og akkurat der har jeg aldri hatt en kvise før:(

På UL mente de at jeg ventet jente, så dette med å stjele skjønnheten stemmer her i gården...

Skrevet

Ja, har hatt kviser i panna siden dag èn i svangerskapet. Føler det lyser av meg at jeg er gravid siden jeg til vanlig ikke har kviser.

Skrevet

Jeg er også forferdelig :-( I ansikt, bryst og rygg. Fikk til og med ei i øret og dæven det var ondt :-(

Skrevet

Usj, jeg og har mer kviser ja også på ryggen....venter jente. Synes det var værst første trimester og delvis ut i andre roet det seg litt, men kommer vel for fullt igjen snart tenker jeg.

Utrolig kjipt for man føler seg virkelig stygg og skitten på et vis :o(

Skrevet

Da er jeg ikke alene om dette problemet.

Jeg har aldri hatt kviser! Nå popper det opp små kviser på rygg og brust hele tiden....ja,ja får ta til takke med dem så lenge jeg har slitt for å bli gravid. hehe

Skrevet

Jeg har hatt store saftige kviser spesielt rundt haka siden dag en..men nå (bank i bordet) ser det ut som om de har flyttet seg til ryggen og litt på brystet! Jeg har aldri hatt noe særlig kviser, men er nå fåktisk veldig fornøyd med kviser på ryggen...alt for å ikke ha dem i annsiktet! :-)

Skrevet

Mine er stort sett bare på rygg og bryst - forsåvidt greit nok det, bortsett fra i mitt eget bryllup... ;)

For ikke å snakke om i de 3 bryllupene jeg skal i den neste måneden. Tror jeg må finne et heldekkende telt... :D

Skrevet

husker da jeg gikk med Sander så hadde jeg noen kviser øverst på ryggen, men aldri i ansiktet, nå som jeg venter jente så har jeg ikke fått en eneste kvise..

nå vet jeg ikke hvor langt dere jenter er på vei som har fått kviser??

jeg er 20+3.....

Skrevet

Forferdelig irriterende med disse kvisene ja :( Har ei jente og en gutt fra før, og fikk kviser i begge de svangerskapene også, så jeg tør ikke spå kjønn ut fra det nei ;)

Skrevet

Har hatt kviser og uren hud siden jeg ble gravid, er nå snart 17 uker. Dritt lei de. Masse i ansiktet,litt på brystet, nakken, øret(!) og overarmene. Mye man skal være plaget med i svangerskapet.

Skrevet

Jeg hadde det også sånn , men nå er det litt bedre .

Bruker Clinique sitt renseprogram ( nr 2 ) m/ såpe , annisktsvann og lett krem og ble mye bedre etter kort tid faktisk .

Venter også jente . Kviser er irriterende og ekle saker , men alt for mitt lille under !!

Skrevet

har kviser på hele øvre del av ryggen, hatt det i 2 måneder nå... er i 6 måned... brystet har jeg også fått en del på og halsen og litt i panna... men ryggen er hardest rammet! Jammen glad det har vært ¨å dårlig vær i sommer, så jeg slipper å gå i bikini på stranden :P hehe blek, fet og full av kviser... aldri følt meg så ekkel noen gang jeg!

Skrevet

samme her, masse på haken og igår hadde eg fått en på armen og av alle plasser..

men når eg gikk gravid m min jente hadde eg ikkje en eneste kvise, har aldri hatt så fin hud som då..

så for meg stemmer d ikkje.

denne gangen ana eg ikkje ka d blir

Skrevet

Var mye plaget med kviser og uren hud i ansiktet og på ryggen de første 4-5 mnd av svangerskapet. Det er ganske normalt pga hormonendringer i kroppen.

Tror det har lite å gjøre med kjønn.

Opplevde det samme da jeg fikk førstemann som er en gutt og venter en gutt denne gangen også.

Dere kan trøste dere med at det går over med tiden ;-)

Skrevet

haha

maa nesten le litt jeg altsaa!! Er utrolig letta over at andre gravide damer sliter med uren hud!! Deilig aa hoere andre sliter med det samme!! har brukt masse energi og penger paa aa faa kvisene fjernet, men de kommer tilbake i full styrke!! har naa gitt opp:)

Er enig i at jeg er utrolig glad for at sommeren har vaert saa elendig!! jeg er ogsaa likbleik, full av kviser og feit, svigermor tror at enten er det tvillinger eller saa er jeg lenger paa vei enn der vi tror(selvom vi vet det 100% sikkert fordi vi fikk tatt blodproeve for aa bekrefte eggloesning, men kan jo ikke fortelle henne det) ble skikkelig lei meg, og foelte meg stygg og jaevlig! hjalp ikke at mannen absolut maatte see transformers i helgen, der det bare er syltynne , lettkledde modeller .. foelte meg superstygg!! tror typen etterhvert tok hintet for naa siger han hvor pen og vakker jeg ser ut..yeahright! uansett jenter, bra aa hoere andre er i samme baat!! ikke lett aa se dere i byen men, bor i skjoenneste frogner og der er det desverre bare babaes saa langt oyet rekker..

Lykke til til dere alle!!!

tenk paa allt det bra vi gjoer for den lille i magen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...