mammat2goll Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 har til nå kun hatt litt halsbrann, men det har gått greit....Men nå i kveld har jeg den værste halsbrannen....Prøvde med link men ble jo bare værre! Noen som har noen supre tips å komme med?
yvve73 Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Vet noen som har prøvd Love Hearts.( Disse du får i en rull) Ellers har jeg ingen gode forslag dessverre. Kanskje noen andre som kan hjelpe?
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 du kan gå på apoteket så får du kjøpt halsbranntabletter der.
mammat2goll Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2007 tannkrem?? jaja jeg får prøve det før jeg kryper til sengs i kveld...
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 Kjøp Gravison på apoteket. Det er halsbrann tabletter for gravide, hjelper med en gang!!!
2søtesmåh Skrevet 16. juli 2007 #7 Skrevet 16. juli 2007 Hos meg hjalp lovehearts en bitteliten stund, men ble verre etterpå. Men har nå funnet ut at søtsaker er det verste jeg kan få i meg for min halsbrann (iallefall akkurat nå) Kaffe og sterk mat går greit, men litt sjokolade,- ikke på tale. Ikke uten litt svie i halsen etterpå ) Men noen gang er det verd det..... Melk skal vel hjelpe sier man????
mammat2goll Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. juli 2007 ja jeg har merket att sjokolade gjør det MYE værre....har en stoooor stratos liggende, men får ikke spist de..*snufs* Har så lyst på, men da blir jo jeg 10 ganger værre!!! Liker ikke melk, men sjokomelk gjør vel samme nytten?? *håpe håpe*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå