lb71 Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Jeg har fått noen lilla brede striper i huden på magen. Det er ikke hull i huden på noe vis men er dette "begynnelsen" på strekkmerker eller... Jeg har to barn fra før av uten å ha fått strekkmerker og vil ikke få disse nå.....:-(
mammat2goll Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 høres ut som strekkmerker ja...er blå lilla til og begynne med. Men tenk for en vakker premie du får da:) Ikke sikkert de blir dype og da forsvinner de nesten helt
lb71 Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2007 uff, jeg viiiil ikke ha strekkmerker på magen!!! Men som du sier så er jo premien verdt det, for all del. Men jeg blir lei meg alikevel. Høres fælt ut at det skal bety noe men hadde nok sett for meg å slippe siden jeg ikke har fått de to andre gangene. Men men, ikke noe å gjøre med det, takk for svar iallefall
Tpop Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 Jeg fikk dype og de ble ikke borte, men de bleknet, slik at jeg synes ikke de er sjenerende likevel selv om jeg har under på hele magen under navlen. Det er ikke det versta:), men noen synes jo det likevel om ikke jeg gjør det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå