Gå til innhold

Er smokkebarn roligere enn andre barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes at mine to store var så rolige og bedagelige når de fikk gå rund tmed smokken på dagtid da de var mindre. Sluttet da de var ca 3 år. Det var liksom at de var helt fortapt i sin egen koseverden...Ser mange barn er slik.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det synes jeg ikke. Jeg er glad for at jeg hadde smokk til å roe datteren vår med, men hun er ikke blitt et rolig barn av den grunn;-)

Skrevet

Ikke roligere, men lettere å roe kanskje. :o)

Skrevet

Vet ikke sikkert, men tror vel muligens de er noe "roligere" på snakkefronten. Har ingen dokumentasjon. Jeg bare tror:)

Skrevet

Min erfaring sier definitivt NEI!! Min er alt annet enn rolig:) Og han sutter på smokken såfremt han har tilgang på den (vi prøver å gjemme litt unna på dagen..) dvs, han går med den i munnviken og skravler og klager og nynner og holder på dagen lang og er høyt og lavt:) Ikke spes rolig av seg overhodet gitt... Utforsker hver krik og krok og ingenting slipper unna hans blikk:) Utrolig morsom og kul da, men ikke rolig!!!

Og han har først begynnt å sove natten igjennom nå, han er 16 mnd... Men han er absolutt ett smokkebarn, bare ikke ett rolig ett:)

Skrevet

Jeg har ei villbasse på 15 mnd sm ikke bruker smokk :) men tror ikke hun hadde vært roligere om hun hadde brukt det. Hun har en bamse som hun koser veldig med men selvom den er med over alt så er hun høyt og lavt døgnet rundt..

Skrevet

Det stemmer ikke for mitt smokkebarn, har ett som bruker og ett som aldri har brukt, de har vært tidlig ute med språket begge to, og er skikkelig skravlete. :o)

Skrevet

Hi her

Må legge til att de ikke var rolige ellers, bare når de fikk ha smokken. Og nå er de jo helt turbo!! 4 og 5 år gamle.

Når de hadde smokken var liksom øynene helt "tåkelagt" og de var rolige og kranglet sjelden:)

Skrevet

He-he, min har også bamse (dvs hund og vi har 3 like som går på rundgang i vaksemaskinen..) og den + smokken er med overalt:) Utrolig søt med den bamsen assa:)

Skrevet

Som sagt, han er like turbo med smokken. Dytter den i munnviken og kjører på:) Men når han skal sove MÅ han ha den for å finne roen så muligens litt, men ikke tåkelagt, da må både smokk og bamse til på riktig tidspunkt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...