sprængpupp Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 og de har knapt kjent hverandre i 1 mnd, og for under 2 mnd villa han ha meg tilbake, vi holdte på å prøve, så plutselig sitter det ei ny dame hjem te han når jeg kommer dit ,, men men ,,, men altså nå i helgen har han presentert nye damen for barna våre, må si jeg reagerte på det siden det er så tidlig å han sier selv han ikke vet hva som sjer mellom de osv,,
AneB Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Hm... det hadde nok ikke jeg heller vært helt fornøyd med! Er det ikke vanlig å snakke om sånt, og bli enige om hvordan man skal gjøre sånne ting? Jeg vil i alle fall ikke at ungen min skal knytte seg til noen som forsvinner neste uke, liksom. Man har ingen garantier, men vil jo at det skal være litt mer stabilt enn som så før hun treffer evt nye både her og der.
Singelmamma og banden Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 Jeg har også vært borti det der, og det er et innmari styr! Eldste mi måtte møte "noen" damer før han endte med ho han har nå. Noen av dem savnet hun. Jeg klarte å få faren med på en avtale om at vi skulle gi hverandre beskjed først og ta litt hensyn til både henne og hverandre, men er ikke blitt noe bedre av den grunn. Men å involvere meg med en bare for å la ham smake sin egen medisin, det gidder jeg ikke. Det går først og fremst utover ungen.
sprængpupp Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2007 vi ble jo enige om det når det kom frem at han hadde ny dame da at ungene ikke skulle presenteres for henne før det seriøst, for barn knytter seg fort til andre, jeg kommer ikke til og gjøre hevn jeg nei , det går som du sier kunn utover barna ,,
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Der har jeg satt foten krafig ned. Har en på tre og halvt år, så han forstår etterhvert en del, mens minstemann er 9mnd. Fikk barnefar til å skrive under på avtale. Vi skal begge to ha kjent ny kjæreste minimum 6mnd før barna presenteres. I tillegg skal den andre informeres først, av hensyn til oss voksne. Er greit å vite hvem som er med på å ha innflytelse på det daglige livet til barna, og som sagt går begge veier. Krever ikke mer av eks'en enn av meg selv. En annen sak er om eks'en respekterer avtalen, men jeg har i alle fall prøvd å skåne barna for å bli presentert for ny dame annenhver måned. Selv har jeg ennå ikke involvert meg med en ny, men muligheten er der jo, såklart:-) Hvis dere synes 6mnd er lang tid, tenk over hvor mange nye kjærester som kan presenteres totalt på et år hvis du setter kortere frist, gang med to(begge foreldre), og gang det med f.eks 10år. Blir mange, det:-)
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 Slike avtaler er dessverre null verdt Det kjenner jeg til selv. Hadde en avtale selv med barnefar om at vi skulle fortelle hverandre når vi fikk kjæreste og det ble seriøst. Med seriøst mener jeg der hvor vi så en fremtid med den andre, og ungene også skulle involveres. Vi hadde dog ikke satt noen tidsfrist slik dere har. I vinter traff jeg en ny manna, og det er over 1 år siden skilsmissen. Informerte faren når jeg skjønte at dette ble seriøst. Faren gjorde et poeng ut av at han ikke hadde noen stakkars (han som gikk). Men far har kjæreste, som han har introdusert ungene for for lenge siden. Ungene våre er store og forteller jo sånt. Men faren nekter fortsatt. Jeg orker ikke lage mer konflikter, men har jo nok en gang tatt ham i løgn. En måned senere ble ungene introdusert for min kjæreste, noe tidlig men omstendighetene gjorde at det ble sånn. Men likevel har jeg holdt meg til avtalen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå