:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 vi har spøkelse i huset vårt. det er ikke noe tvil en gang. alle har opplevd det. det syke er at moren min som var den eneste som trodde på sånne ting i utganspunktet nekkter for at det bor noen her. men så ringer vi en sånn dame som kan ta de bort (uten at mamma vet det) og hun dama sier uten og ha vært i huset eller noe. at det er 2 spøkelser det ene er moren til mamma og det andre er søsteren til mamma som døde som liten. vi har flere ganger hørt babygråt, jeg har til og med stått og sett på babyen min og hørt han gråte uten at han gråter. hvordan kan hun damen vite alt dette? det er jo sykt sykt sytk, hun viste til og med hvordan søsteren til mamma døde
Monajenten Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Takk, der ødela du nattesøvnen min:-/ *grøss*
Torpekjærringa Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 åååå, hjeeeelp :o/ der hadde ikke jeg bodd lenge, for å si det sånn (
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Neida ) Spøkelser er ikke farlige, de vil bare ha oppmerksomhet.
Northernlights Skrevet 15. juli 2007 #7 Skrevet 15. juli 2007 Noen bare "vet"sånne ting. Vi har også spøkelser der vi skal bo for godt om et par uker. Jobber med ei dame som bodde sammen med et damespøkelse i flere år. Hun bar på en baby når hun så henne,og hørte ofte sped babygråt. Hun hadde stramt ansikt,og klærne hennes var svarte,og i halsen hadde hun en fin brosje. Hun vogget vogga på babyen hennes da hun fikk baby selv, og så henne flere ganger,inntil babyen hennes ble 6mnd. Det ble sagt at ingen guttebarn levde opp i det huset, men hennes gjorde iallefall det. Etter 6 mnd forsvant hun,og sist hun så henne,smilte hun! Hun tror hun passet på barnet hennes,sånn at han ikke skulle dø. Hunden hennes pleide komme springende hver gang lufte ble kald i huset,og da viste hun seg alltid. Les gjerne 0m "mine" spøkelser på hjemmesiden min.
Northernlights Skrevet 15. juli 2007 #9 Skrevet 15. juli 2007 Du har ingen profil,så jeg får ikke gitt den til deg.
Northernlights Skrevet 15. juli 2007 #10 Skrevet 15. juli 2007 http://www.dinbaby.com/forum/thread/9774938 der er litt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå