så var vi 4 Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Jeg har bestilt meg pizza. Først og fremst kan jeg jo bestille den jeg vil ha og ikke ett komprimiss, og i tillegg kan jeg spise bare ytterstykkene hvis jeg vil OG plukke av kjøttet og det i midten uten at jeg blir uglesett på
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Ikke nok med det: du kan også slurpe og smatte så mye du vil, se det du vil på tv, og zappe vilt og hemmningsløst i reklamepausen
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 ja, vi som er alene har mange goder:) hehe, bra du vet og setter pris på små ting her i livet! kos deg med pizzaen!!!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 Men det du må sørge for er at Martin skjønner at pizza'n som mamma velger er alltid den beste, at stykkene mamma spiser er de som smaker dårligst, så de han får er alltid de aller beste, og det pålegget som mamma plukker av og gir ham er det pålegget som er...ja nettopp; det aller beste!
så var vi 4 Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2007 hahahahahahhah ja jeg må begynne å lære han opp tidlig
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 hehe det har jeg ikke tenkt på.. spise masse sjokolade framfor tv'en og se på akkurat det du vil!! det er deilig det må si jeg nyter faktisk det å være alene mor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå