Gå til innhold

Navlepiercing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har piercing i navlen, og vil gjerne beholde den så lenge som mulig. Kan den bare sitte i helt til det begynner å presse på den? (Vil jo selvfølgelig ikke at den skal begynne å vokse seg ut)

Har også sett at det finnes egne piercinger som er beregnet på gravide. Er det noen som vet hvordan de fungerer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok den ut to uker etter at jeg fant ut at jeg var gravid. Følte at tiden var inne da for å ta den ut permanent. Er liksom en del av livet mitt som jeg er ferdig med.

Har hørt om de gravide piercingene, men har ingen greie på de.

Håper du får svar på det du lurer.

Skrevet

Jeg fikk faktisk høre idag av en venninne at jeg burde ta ut piercingen min, da det var fare for at piercing-hullet kunne bli ganske stort når huden på magen strekker seg... så jeg tror jeg kommer til å ta den ut etterhvert. er 19 uker, og skal på ordinær ul i morgen, så jeg tenkte jeg skulle høre med dem der inne også...

Skrevet

lurt å ta den ut med en gang, jeg fikk betennelse i min, men jeg stikker den gjennom hver dag, men noen sier det er bedre det enn å ha den i, for magen forandrer seg ganske mye. .

Skrevet

ei jeg kjenner fikk ett stort rødt stygt hull der. enda hun tok den ut veldig tidlig. jeg tok den ut med en gang jeg fikk positiv test. hehe. hullet blir ikke pent igjen når det først blir stygt

Skrevet

Kommer det ikke litt an på hvor lenge man har hatt den. Tviler på at min vil gro igjen voldsomt fort,har hatt den i 13-14 år nå,så hullet vil sikkert strekke seg e.l uansett hva jeg gjør,så inntil videre har jeg den bare i. (Er 21+5 idag)

Kan også huske det ar vært snakk om sånne gravid-piercingsmykker,men aldri sett en. Får prøve å gjøre noen søk på nett....

Skrevet

hullet blir så strekt av piercing er lite vits i, etter jeg har født nå og magen er på vei ned ser jeg at det aldri blir mulig å ha piercing i navlen igjen.. hullet er blitt alt for stort etter det ble strekt:/

Skrevet

Jeg tok ut piercingen en uke etter at jeg fant ut at jeg var gravid.. Tenkte at det var bedre å være føre var.. For hullet kan bli større, og huden kan sprekke rundt piercinghullet, så jeg vil heller gå 9 månder uten enn å få stygge merker etter den på magen.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...