Menina Loira Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Jeg har piercing i navlen, og vil gjerne beholde den så lenge som mulig. Kan den bare sitte i helt til det begynner å presse på den? (Vil jo selvfølgelig ikke at den skal begynne å vokse seg ut) Har også sett at det finnes egne piercinger som er beregnet på gravide. Er det noen som vet hvordan de fungerer?
Jewel m/jente får gutt Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Jeg tok den ut to uker etter at jeg fant ut at jeg var gravid. Følte at tiden var inne da for å ta den ut permanent. Er liksom en del av livet mitt som jeg er ferdig med. Har hørt om de gravide piercingene, men har ingen greie på de. Håper du får svar på det du lurer.
BaAraKa Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 Jeg fikk faktisk høre idag av en venninne at jeg burde ta ut piercingen min, da det var fare for at piercing-hullet kunne bli ganske stort når huden på magen strekker seg... så jeg tror jeg kommer til å ta den ut etterhvert. er 19 uker, og skal på ordinær ul i morgen, så jeg tenkte jeg skulle høre med dem der inne også...
Mamma til snart 4 Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 lurt å ta den ut med en gang, jeg fikk betennelse i min, men jeg stikker den gjennom hver dag, men noen sier det er bedre det enn å ha den i, for magen forandrer seg ganske mye. .
anneli84 Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 ei jeg kjenner fikk ett stort rødt stygt hull der. enda hun tok den ut veldig tidlig. jeg tok den ut med en gang jeg fikk positiv test. hehe. hullet blir ikke pent igjen når det først blir stygt
Serial mom Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 Kommer det ikke litt an på hvor lenge man har hatt den. Tviler på at min vil gro igjen voldsomt fort,har hatt den i 13-14 år nå,så hullet vil sikkert strekke seg e.l uansett hva jeg gjør,så inntil videre har jeg den bare i. (Er 21+5 idag) Kan også huske det ar vært snakk om sånne gravid-piercingsmykker,men aldri sett en. Får prøve å gjøre noen søk på nett....
Serial mom Skrevet 16. juli 2007 #7 Skrevet 16. juli 2007 http://birth.com.au/class.asp?class=6706&page=1#ptfe http://www.painfulpleasures.com/xcart/customer/product.php?productid=357 Kan egentlig ikke se forskjellen i utseendet fra de jeg går med nå,men gadd forsåvidt ikke lese alt heller,bare så på bildene...
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #8 Skrevet 16. juli 2007 hullet blir så strekt av piercing er lite vits i, etter jeg har født nå og magen er på vei ned ser jeg at det aldri blir mulig å ha piercing i navlen igjen.. hullet er blitt alt for stort etter det ble strekt:/
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 16. juli 2007 #9 Skrevet 16. juli 2007 Jeg tok ut piercingen en uke etter at jeg fant ut at jeg var gravid.. Tenkte at det var bedre å være føre var.. For hullet kan bli større, og huden kan sprekke rundt piercinghullet, så jeg vil heller gå 9 månder uten enn å få stygge merker etter den på magen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå