hit og dit Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 Definitivt fredagen. Det er så deilig med heile helga foran seg. Fredag er den dagen då eg etter skuletid ikkje les i det heile tatt. Eg tar husarbeidet og så er det tid for NRK. TV-kvelden min ser no ut til å bli øydelagt då "først og sist" er slutta og Anne-Kath er bytta ut med ei dame eg ikkje synes er så morosam. Uansett fredagen er framleis best.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 annenhver fredag.... for jeg jobber den andre fredagen... hæhæ.
Rusketuska Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Jeg er nok en merkelig person... Men, jeg er velig glad i mandager jeg da ;0)) (nå tenker jeg ikke på nå i ferien da, men før da ting var "normalt" ) På mandager dro alle på skole, jobb og barnehage, mens jeg var her hjemme helt alene ) Det var en deilig dag!!! En skikkelig fridag!! hihi:)) Men, fra høsten forandrer dette seg! Da vil jeg nok synes fredager er best!! Men, de siste årene, har det vært mandag ja! )
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #7 Skrevet 15. juli 2007 søndag, slutten på en uke og snart starten på en ny.. liker avslutniger og begynnelser like godt jeg
ApriIbaby Skrevet 15. juli 2007 #11 Skrevet 15. juli 2007 Annenhver fredag her og. da er helgen foran meg og vaskedama har vært her :-)
trebarnsmamma? Skrevet 15. juli 2007 #12 Skrevet 15. juli 2007 Torsdag, da er det snart helg, og man kan glede seg til helga som ligger foran en
ZamZam Skrevet 15. juli 2007 #16 Skrevet 15. juli 2007 Før var det fredag siden hele familien samlet seg til to dager i fred og mak. Nå er det tirsdager og torsdager fordi da sender jeg sønnen min i barnehagen og kose meg hjemme med babyen som stort sett sover... ( jaja, ondt meneske, men det er deilig å få litt tid alene også... )
Ta sats;-) Skrevet 15. juli 2007 #22 Skrevet 15. juli 2007 Definitivt fredag! Endelig helg, arbeidsuka er omme og to hele fridager bare ligger å venter på meg... :-D
Elbajo Skrevet 15. juli 2007 #23 Skrevet 15. juli 2007 Enig med de fleste andre her.. FREDAG ettermiddag er sååå kjekt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå