Jewel m/jente får gutt Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Hvor mange får man egentlig? Hvis man har ett normalt svangerskap. Er det bare den ene i uke 18, eller får man fler?
TøffiTrynet☠ Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 Det er bare en som er vanlig ved et normalt svangerskap ja. Noen får fler pga. av div. komplikasjoner/risikofaktorer. F.eks. blødninger, eller vekstkontroll..
Prins og prinsesse Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 Hvis man skal føde på fødestue (dvs. hvor de ikke har mulighet for keisersnitt eller epidural) får man ofte 2. Jeg skal inn i uke 35 for å se hvordan barnet ligger o.l - for hvis det er det minste sjanse for at det kan bli komplikasjoner får jeg ikke lov å føde der jeg har tenkt.
Jewel m/jente får gutt Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2007 ok. takk for svar. Har liksom bare lest om de som har fått fler ul, men det har nok vært no spesielt. Så hvis de ikke ser hva det er på ordinær, så må man ta en privat da for å få vite? Hvor vanlig er det at de kan se no på vanlig ul?
Raych Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Ved et helt normalt, vanlig svangerskap får man nok kun 1 UL ja:) Men som det virker på meg i alle fall skal det ikke så mye til for at et svangerskap blir definert som et risikosvangerskap eller lignende, og da får man plutselig flere...
pandabjørn Skrevet 15. juli 2007 #7 Skrevet 15. juli 2007 Jeg hadde 13 ul når jeg gikk med Sander og det var ikke noe spesielt med meg, bare at jeg gikk privat hos jm og fikk så mange ul jeg ville.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå