Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

at sambo aldri kommer til å bli klar for å få barn - noensinne! Vi har kranlga litt i dag om ditt og datt, og selv om vi ikke direkte har diskutert det (mer sånn i forhold til framtida, om han skal studere eller jobbe, hvor vi skal bo osv) så er han så utrolig negativt innstilt! Han sier sånne ting som: det er så vanskelig å love noen ting som helst om barn.

Ja, jeg skjønner det, men han vil ikke gi meg noe som helst håp om når det kommer til å skje. Jeg sa til ham at inne i hodet mitt håper jeg han klarer bedre å se det for seg når vi etter hvert (om et år eller så) begge har jobb og vi kan kjøpe vår egen leilighet i stedet for å bo i en bitte liten leid leilighet. Når ting blir mer "voksent" (jeg brukte ikke det ordet, snakket mer om stabilitet og sånne ord som han bruker). Jeg er rett og slett litt lei av at vi skal gå rundt og late som om dagene ikke går. Jeg har lyst til å få barn og ikke være 40 når de begynner på skolen!

Jeg kjenner at jeg virkelig må prøve å skyve dette bort i et lite hjørne av hjernen min og ikke snakke om det på leeeeenge!

Du og jeg Jumpy! Vi får holde oss i skinnet og ikke snakke om baby på en god stund!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, vi klarer dette sammen. Ingen av oss skal snakke om baby på noen måneder nå! VI klarer det!!

Også skal vi i tillegg prøve å være litt "avmælte" i møte med små barn, ok? Trenger ikke demonstrere for han at vi blir helt mo i knærne når det kommer en liten baby.

He, he.. jeg måtte flire her en kveld. Vi var ut å ruslet i byen og plutselig kom det tre høygravide damer rett i mot oss, alle med knall rosa gensere... hi hi, det var liksom som om hele situasjonen bare var en levende og iscenesatt reklame for graviditet rettet mot oss... tihi

Skrevet

Artig :)

Da jeg (for n'te gang) klaget til sambo over at han alltid er så negativ når vi snakker om barn (ikke bare våre eventuelle barn, men også barn generelt eller mine gravide venninner osv) sa han "Det er ikke alt jeg forteller deg, for hvis jeg hadde sagt alt jeg tenkte på ville du tatt det som et tegn på at jeg er klar nå og det er jeg ikke." Sa han. Søte samboeren min:)

Skrevet

hvorfor var det søtt?

synes det er skikkelig dårlig tegn at en mann ikke vil ha barn når man er rundt 30 år..

sorry, men det er sant. det tyder ofte på at han er usikker på forholdet. har sett altfor mange eksempler på det.

Skrevet

Samboeren min er "bare" 24... og jeg er 27... Jeg syntes det var søtt fordi han på sin egen (om enn noe rare) måte sier at han ikke er så negativ til babyer, men han vil ikke si det høyt fordi jeg da kan få¨"griller" i hodet og tro han kommer til å bli klar fort som bare det! Derfor :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...