Gå til innhold

hjemmebesøk av helsesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

ok, teit spørsmål, men vi får hjemmebesøk av helsesøster i morgen. er det vanlig å by på kaffe med noe attåt da? husker ikke hva jeg gjorde til forrigemann, men tror jeg hadde noe kaffe og kaker da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun fikk kaffe og kjeks. Syns det var naturlig i og med hun satt en stund.

Skrevet

Vi bød på kaffe, men hadde ikke dekt bord og kaker :)

Skrevet

nei, jeg tenkte mer på å ha noe enkelt. litt kjedelig å dekke full pakke hvis hun ikke ønsker noe hehe

Skrevet

Jeg serverte henne ikke noe jeg.

Skrevet

Hun fikk ingenting av meg da hun kom her. Syns faktisk at det er litt irriterende at de SKAL komme på hjemmebesøk.. Det er MIN unge for f... Til å begynne med fikk jeg nesten litt på følelsen av at det var staten/kommunen sin unge. Hvorfor i huleste skal de legge seg så inni h.... oppi privatlivet til folk...

Sorry utbruddet mitt.. Jeg er av natur svært skeptisk til kommunen, helsesøstre, barnevern nettopp fordi barenvernet har berøvet min barndom.

Men men... Jeg syns på en annen side at det er bra. Mange der ute som ikke skulle fått lov til å lage barn.........

Skrevet

De MÅ da ikke? Fikk ikke hjemmebesøk med minstejenta vi, jeg dro ti helsestasjonen istedet.

Skrevet

Dette med helsesøster er et tilbud. Du har fullt mulighet til å takke nei til et slikt hjemmebesøk.

Jeg for min del syns det var koselig jeg. Fikk spurt om en del ting jeg lurte på og ikke stresse med å dra til helsestasjonen.

Og på en annen side ble vi jo litt mer kjent enn å sitte på et kontor.. Syns det blir litt mer stivt jeg da..

Ellers serverte jeg ingenting.. Tenkte ikke på det engang jeg.. Men hadde besøk 2 dager etter at jeg var utskrevet. (fikk en prematur baby som lå på intensivavd. i 2 uker) så derfor kom hun så raskt. For å bli kjent med en gang.

Skrevet

du velger selv om de skal komme på hjemmebesøk eller om du skal besøke helsestasjonen første gangen!

Vi hadde hjemmebesøk sist, men denne gangen tok vi heller turen til helsestasjonen pga storebror måtte ha ei vaksine samtidig.

Da vi hadde hjemmebesøk fikk hs ingenting. En barselkvinne skal IKKE trenge å lage til noenting uansett hvem som kommer på besøk og DET er iallefall HS klar over. By på vann! Eller enkel kaffe om du likevel har ferdigkokt..

;)

Skrevet

fikk ingenting av meg heller. når jeg tenker på det, så kom jeg ikke på å tilby henne noe heller.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...