Gå til innhold

hva ville dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vil studere og om 2 år er jeg klar til og begyne på en høyere utdanning og det er 2 steder i nærehten som har linjen oslo og fredriksta. oslo er jo helt klart best for da kan jeg bli boende der jeg bor nå.

men det er vanskelig og komme inn, i fredriksta er det ikke vanskelig og komme inn + at prisene er så lave at jeg kan kjøpe meg en leilighet.

men da må jeg flytte 1 time unna pappaen til babyen min, han er da 2 år og vi blir i fredriksta i 3 år.

vi bor nå 15 min fra verandre.

jeg har vært alene fra dag 1 (om det har noe og si for dere)

hva syns dere?

burde jeg bli noe annet og bli boende?

eller burde jeg gå for drømmen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du skal flytte og få deg en utdannelse.

Skrevet

Hadde først sett om jeg kom inn i Oslo :) hadde jeg ikek gjort det så hadde jeg flyttet til fredrikstad.. Om det blir et år senere enn planlagt er jo ingen fare..

Skrevet

Kan du ikke pendle?

Skrevet

selvsakt kan jeg pendle.

men da blir det fryklig mye barnehage.

jeg er jo alene med han så det blir jo bare jeg som henter og leverer. bortsett fra den ene dagen i uka da

Skrevet

Jeg hadde flyttet:) Tenk på deg selv nå og få deg en utdanning uten å ha dårlig samvittighet:) 1 time vekke fra barnefar er da ikke allverden vel?

Skrevet

Hei,

En time er ingen ting!

Det beste for dere alle blir at du velger den skolen du kommer inn på og den utdanningen du vil ta.

Samt lettere med "bedre" økonomi.

Stå på!

Og lykke til når den tid kommer!!!

Skrevet

jeg hadde søkt både i oslo og fredrikstad og flyttet om jeg ikke kom inn i oslo. og så hadde jeg leid i fredrikstad om det bare var for 3 år og du skulle tilbake til oslo.

vet at det kan være vanskelig å velge, jeg har søkt på et studie i oslo som jeg antagligvis ikke har nok poeng til å komme inn på, mine alt. var å ta opp fag og få bedre poeng eller flytte.. for meg så blir det det første. har ikke noe barnefar å ta hensyn til (han bor i utlandet) men har hele nettverket mitt her i oslo, og det er veldig viktig for meg å beholde når jeg er alene med croft.

lykke til med valget, gleder meg til neste fredag jeg for da vet jeg hva jeg skal gjøre i skoleåret som kommer!!!!!

Skrevet

Hadde jeg vært i dine sko så hadde jeg flytta grunnet at sjansene for å ta utdannelsen er større og det er billigere å bo. Hvis du har god kontakt med pappaen til babyen så er faktisk ikke 1 time så langt fra hverandre. Ungen kan jo være hos pappa av og til i helgene og pappaen kan komme på besøk.. Gå for drømmen din med andre ord.

Skrevet

Ja, da skjønner jeg at det kan bli litt kronglete med pendling...

Hadde nok gått for skole og drømmen ja!!

Kan jeg spørre hva det er for slags skole? Er veldig nysgjerrig av meg se også er jeg fra Fredrikstad, hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...