Gå til innhold

Hjelp meg! Ang kjønnssykdom...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt intime detaljer, men noen må jeg spørre...

Vet ikke om jeg har fått noe, men i går hadde jeg en "one - night stand". Lenge siden jeg har hatt sex og i dag er jeg litt øm i underlivet. Mulig det skyldes at det er en stund siden sist, men jeg har en slags blemme innenfor kjønnsleppa. Noen som vet hva dette kan være? Pleace svar om du har erfaring med dette...;o)

Takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarte deg på småtroll 1-2 år, tror det var der:)

Skrevet

Gnagsår pga tørr og ubrukelig fitte:-)

Skrevet

Noen fler med seriøse svar?

Skrevet

Dette høres mest ut som friksjonsslitasje, helt normalt om "den" ikke har vært i bruk på en liten stund ;op

Uansett vil det nok ikke vise seg så raskt om du skulle være smittet med noe, symptomene bruker nok litt lenger tid før de viser seg. Men det kan uansett være lurt å få sjekket seg etter ubesskyttet sex..

Skrevet

Brannskade, høres ut som en ubrukelig elsker BTW

Skrevet

Hei! Takk for svar... det er det jeg håper og tror og. jeg fikk vondt formiddagen etter...Det er ikke gitt seg enda, men er rødt og vondt å late vannet....jeg håper bare så inderlig det ikke er noe annet enn sår....

HI

Skrevet

Hør her tørrmusa mi.. mulig du burde prøve med sklikrem som er pop for damer i klimakteriefasen og som mangler normal smøring:-)

Skrevet

eg synes virkelig synd på barna dine Dr. Yppert. du må jo være seriøst tilbakestående!

Skrevet

Det er ikke lov med trakasering av enkeltpersoner og nick her NN

Skrevet

Noen fler med erfaringer? Jeg har fortsatt blemme i underlivet, det svir når jeg tisser, men ellers er det ikke så vondt. Er litt rød, men ikke så ille. Men blir fortsatt ikke bedre. er natt til lørdag dette idiotiske hendte.... Er det herpes? Må få sjekket meg i morgen uansett....

Hva annet kan det være da? ,

Skrevet

Hør her lille nynorsk-sklie... Nå er det for pokker ikke min skyld at Hi her plages med friksjonstrøbbel og gnagsår etter at hun på død og pine drar med seg en amatør hjem i sengehalmen!!! Du er jo bare så forvridd i næpskolten din at du burde vurdert å få omplassert drittungene dine pga din udugelighet her på kloden:-)

Skrevet

urghhh.. på tide å avslutte denne diskusjonen nå... får jo totalt sperrre for sex med slike udelikate innlegg:-)

Skrevet

Da er det jo flott at det er helt frivillig å lese sånne innlegg da! Regner med at du ikke svarer mer nå, for du blir jo så kvalm.... ;o)

Skrevet

hvis dette skjedde med liten eller ingen forspill.. kan det jo hende at du ikke var våt nok, og det ble litt sårt, og blemmer.. men er jo best å dra til legen uansett. og. drit i yppert.. h*n har ikke noe bedre å bedrive tiden med, enn å prøve å yppe seg...

Skrevet

HI her... Takk til alle som svarer! I da er det litt bedre. Fortsatt rødfa kan det ven ikke sårt og late vannet lenger. Da kan det vel ikke være herpes tror dere? Har lest litt om det og det kan visst være skikkelig ille første utbrudd. Håper bare det er en soppinnfeksjon. Bruker i hvert fall canesten- krem nå... Takk igjen;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...