Gå til innhold

flere som ammer og gir mme i tilleg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg gir han pupp førs og mme etterpå. dette er bare på det siste stellet før han sovner på kvelden, men hvis han bare får mm så våkner han hele tiden. det vil si etter hver halv time! på dagen får han bare pupp og er veldig fornøyd og sover godt i tre timer.

akkuratt som jeg ikke har nok melk til han på kvelden at han krever mere!

når jeg gir han mme så sover han fra kl 10 til mellom 4 og 6 på morran. så da er han iallefall mett, å da får han pupp og kan sove til 8-9.

så jeg er veldig heldig der!!!!

i dag og i går var han ikke fornøyd i det heletatt så da ga jeg han flaske å da roet han seg og sovnet på brystet mitt. jeg vill gjerne full amme!!

er det flere som har det sån?? å hva gjør dere? gir dere mm og så mme eller mm ett måltid og mme det andre???? noen råd for ossen jeg kan få opp melke produksjonen???

koz fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ammer og gir mme eg også. han får grøt før badet, så ammer eg han, så får han mme i tilegg til det som eg har. for å få opp melkeproduksjonen kan du pumpe deg mellom måltidene du gir babyen. da blir det en "økedag"....det har vertfall hjelpt meg..

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Her er en artikkel om kveldsamming:

http://www.babyverden.no/templates/Article____12123.aspx

Og her er en om lite melk:

http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=25

Selv amma jeg og ga mme i tillegg fra snulla var 4 uker...da amma jeg alltid først, og ga mme etterpå, og det er det som er anbefalt. Fikk aldri opp melka, og jeg prøvde vel ikke så hardt for det var så mange ting som spilte inn og mme var mye bedre for oss alle, og så mista jeg uansett all melka da jeg blei gravid igjen.

Skrevet

Etter myyye om og men og jobbing i begynnelsen både ammer jeg og gir mme i tillegg nå. Vi kom endelig frem til en løsning som fungerer helt flott både for snuppa og meg. Jeg har lite melk, og jada jeg har gjort alt som står i min makt for å få mer, men går det ikke så går det ikke. Så nå ammer jeg alltid først, og så får hun flaske i tillegg etterpå visst hun trenger det. Heldigvis så har jeg masse melk på natten så da får hun bare pupp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...