kaos83 Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Jeg vet mann teller fra første dag med mens til første dag med mens. Nå har jeg tellt 2 mnd det ene mnd 34 og forgje mnd 32 dager.... nå idag er det dag 34 og ingen tegn til TR.. Hvor lang syklus har jeg ? og hvor mange sykluser må mann telle før mann vet syklusen sin? Takker for svar. er litt forvirret her;)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Ikke alltid man har nøyaktig like mange dager i syklusen sin hver gang. Jeg har vanligvis 28-29, men har også flere sykluser (i løpet av siste året) som er på 30 dager, og en på 27 dager. Så sånn sett så vet man vel aldri syklusen sin, men jeg har jo (etter nøye overvåking med testing og temping) funnet ut at lutealfasen min er på 12 dager, så når jeg har fått positiv el-test så vet jeg at (hvis jeg ikke er blitt gravid) så kommer mensen ca 13 dager senere.
kaos83 Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2007 oki takk for svar men hva er luteal fase egentlig? Og når tester mann fra om mann har forskjellig syklus? hvis mann ikke vet lutealfasen? hehe
Høstspire 2011 Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 Her er en link du kan lese litt om nettopp dette på=): http://www.pernille.info/lutealfase.htm
Høstspire 2011 Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 Håper du forstår noe av det som står der=) Vet du forresten noe om gravitamin i forhold til å bare ta folat? Hva som er best liksom?=)
kaos83 Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. juli 2007 heisann Takk for link skal gå inn å se. aner ikke noe om det du spurte om bekager... Er egentlig ikke prøver jeg, men har begynt å overvåke mensen og sånn nå.... Men mulig jeg er gravid alt hehe.. Tok test idag som var negativ men testet ikke med morgen urin. Du skjønner jeg følte noe skjedde her for 2 uker siden.... Kan hende jeg tar feil, men følte liksom at : oi der skjedde det noe.... Så dette blir spennende. lykke til med prøvingen.
Høstspire 2011 Skrevet 15. juli 2007 #7 Skrevet 15. juli 2007 Hehe, okei=) Takk i like måte=) Høres spennende ut. Jeg blir selv prøver i september=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå