Lykkeliten og jeg Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Helt nederst i magen og inni musa lissom.. Noen som vet offer det?
augusthåp Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Kan det være at babyen ligger og velter seg/sparker nedover på blæra? Eller treffer ei nerve? Sånn har jeg hatt det helt på slutten før. Rier stikker ikke, så langt jeg har erfart.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 Det er nok modning på gang tenker jeg. Jeg hadde vel stikkinger på samme måte som du forklarer i 3-4 uker før fødsel. Fikk 4 dager før UL termin og på min egen menstermin. Stikkingene hugg skikkelig tak til tider og jeg trodde flere ganger at nå skjer det noe her, men rier var nok noe helt annet ja:) Lykke til da! Ikke lenge igjen nå uansett da:)
Lykkeliten og jeg Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2007 ok. jaja, det er jo greit å modnes litt da ;o) Bare så innmari ubehagelig. =)
Lykkeliten og jeg Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2007 Aaaaah. dette var ikke noe moro asså... *syte syte*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå