Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Lillegutt er blitt 10 mnd, og det har nettopp gått opp for meg at han faktisk skjønner mer enn jeg tror.. Dersom han blir sittenes alene litt begynner han å sutre.. jeg tar han opp og han slutter.. Han er en drøm å legge, for vi har alltid vært konsekvente med det.. men på dagtid er det værre.. Hvordan skal jeg få han til å slutte å klage, skrike og sutre sånn? Han holder på helt til jeg blir gal og tar han opp.. har forsøkt avledning, men da begynner han igjen med en gang jeg går bort.. han får mye nærhet og kos, så jeg er ikke av den oppfatningen at han bør bli tatt opp hver gang han sutrer! jeg mener nå at det har blitt bevisst fra hans side.. og at det er fullt mulig å lære han at han ikke skal sutre sånn, og allikevel være et trygt og harmonisk barn ) blir snart gal av all gråten jeg.. noen tips??? andre som har det sånn???
Tanja-oktober og november barn Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Heisann Tulla mi er 9mnd å holder på sånn. Heldighvis litt bedre nå som hun setter seg opp selv å¨kryper og krabber om hverandre. Men jeg sier med litt bestemt stemme " nå slutter du" og det skjønner hun. Jeg lar henne sutre en del og sier hvis jeg er i et annet rom at jeg er der og der så ho hører meg. Håper det hjalp deg litt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå