Torpekjærringa Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Kan det være jeksler som kommer? Har ikke vært seg selv de siste dagene, sutrete, og sikler veldig mye....noe hun aldri har gjort før ( Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Ja det kan være jekslene. Gi minsten febernedsettenes hvis feberen blir for høy eller det plager han/henne for mye. Det gir seg rimelig fort. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 Min sikler også mye når han har vondt i halsen eller tett nese..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå