Junigull 08 + julispire Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Vi har passet min kusines 6 mnd gamle sønn i natt. Det var så koselig!!! dagen i går koste vi oss med å gå tur, lekte og besøke et vennepar med baby. var en tur på toalettet mens sambo og lillegutt var i stua. kom trolig litt rolig inn i stua, for sambo satt med lillegutt i vippestolen og lekte "borte - tiittei!". måtte flire litt for meg selv, men hjelp så søt sambo var!!!!!!! tror han kan bli en god far.! deilig å se at han ikke tar avstand fra gutten, som jeg trodde han ville gjøre for å poengtere at han ikke er klar for barn. men takk og lov - jeg ble postivt overrasket!!
Jumpy Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Så bra! Det er så godt å oppleve slikt. Man innser at sambo faktisk er glad i små barn, det er en viktig start! Vi får holde fast i alle de små gledene som er. Hvis du så innlegget mitt lengre ned så ser du at jeg også lar meg glede av slike små hint om at han tross alt ikke er sååå imot smabarn Hold ut! Kanskje blir de klare før vi aner det, det har jo skjedd med andre her inne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå