mor_til_Kristoffer Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Jeg er 36 år og mor til Kristoffer som blir 3 nå i september. Jeg bor på Klepp i Rogaland. Har vært innom dinbaby.com mange ganger, men har ikke oppdaget dette forumet før nå. Dette forumet ser ut som om det passer mye bedre for meg enn diverse andre diskusjoner her inne... Gleder meg til å lese mer her..... Ha en super dag alle!!
konvall Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Hei og velkommen. Rimlig fersk i faget her inne jeg også, men vi blir nok bedre kjent med hverandre utover høsten tenker jeg... Jeg er tre barns mamma. Tre jenter. For tiden i permisjon, men tiden går fort frem til vinteren og jobb igjen... Huttetu....
mamma til 3 store og 1 liten Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 Velkommen hit ! Håper du vil trives her på dette forumet. Godt å se at det er andre modne mødre fra Jæren her inne, jeg bor 15 min fra deg.
Maud Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Velkommen hit! Håper du kommer til å trives sammen med oss andre :-)
mor_til_Kristoffer Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. juli 2007 Hvor bor du hen da - mamma til 3 store og 1 liten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå