Gå til innhold

Flere som er litt "uggen" nå om dagene?


beatek-t

Anbefalte innlegg

Er litt uvel og uggen nå om dagene, kan ikke huske jeg var det da jeg gikk med lillejenta mi, men nå har det kommet for fullt her... Kvalm, uvel, spesielt når lillegutt sparker som værst... Har diiiger mage! Han er 23% over gjennomsnitts-størrelse, så det begynner vel å bli trangt til mine innvoller der inne...:) Tungt å gå og stå. Litt svimmel innimellom også...

 

Flere som har det sånn...?

 

KS 16/8-07

 

Klæm:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja,jeg har begynt å få kvalme om kveldene,og kan av og til føle meg litt småsvimmel. I tillegg så klarer jeg nesten ikke holde maten nede (tror d begynner å bli ganske trangt:) ). Gulper og har halsbrann i timesvis etter mat. Ganske ekkelt,håper d ikke varer ut svangerskapet.

 

M hold mote oppe, ikke lenge igjen nå,d er en fantastisk preime som venter på målstreken:)

 

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er begynt å bli kvalm eg også. Blitt trangt om plassen no. :) Føle meg sprekkeferdig. Når eg et så skal det ikkje så mykje til før eg er stappmett, og det varer i mange timer...uff, føler at eg ikkje fordøyer maten i det heile tatt. Sjølv ligg babyen på gjennomsnittet i størrelse, men magen er knallhard for tida...

 

Ser fram til å få fødselen overstått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp svimler fort og halsbrannen den herjer laust:::men har faktisk litt energi og for jeg har begynt den store utvasken av huset:) er såå herligt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anouschka with Love

JA! Uggen, svimmel og trøtt. Men det er nok trangt der inne ;). Blir sparket her og der.

Halsbrann, haha -GJETT OM! Bare 5 uker igjen.... Puhh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har det akkurat likt! Men nå er det bare to uker igjen ( får jeg håpe ) og det gleder jeg meg sånn til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...