Gå til innhold

"bare" 17 uker jo!:O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg så lite på vei liskom!:P Er 17 uker idag og det er jo litt.. Snart halvveis! Har kjent masse bevegelse og har kjent spark utenpå magen, og magen har poppet ut litt og det renner blank væste fra puppene mine.. Så GRAVID er jeg..:P Men føler jeg har så lite å fare med. Når folk spør om ting Så svarer jeg 2jamen jeg er jo bare 17 uker!".. Men 17 uker er ikke BARE! da jeg var 7-8 uker så jeg sååå frem til å komme lenger opp på stigen for DA var jeg kommet langt! Men føler fremdeles at dette er INGENTING..:P Folk spør om jeg kvier meg til å føde og om jeg har kjøpt inn noe og slikt.. "Jamen jeg er jo bare 17 uker!!":P Er som om hjernen min ikke vil la meg føle meg "gravid" i forstand at jeg faktisk er et stykke på vei.... Noen som har det på samme måte eller er jeg litt rar idag?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har det egentlig på samme måte :P

hadde det ikke vært for at jeg har hørt hjertelyden så hadde jeg ikke følt meg særlig gravid :)

Tror kanskje ikke det har gått helt opp for rmeg ennå? Hehe, eller, jeg vet ikke :P

Jeg er snart 18uker, og det er jo langt, men synes heller ikke det er "langt nok" til at jeg kan begynne å handle inn ting og tang.. men det kommer nok etterhvert tenker jeg :)

Skrevet

Har hørt hjertelyden flere ganger jeg også(Har babywatcher her hjemme;)). Har også vært på to ultralyder allerede. Ingen av dem har vært ordinær. Den skal jeg ikke på før om rett over en uke:P Så har jo sett den lille og alt:P Men men.. Er nok som du sier.. Kommer vel etter hvert;)

Skrevet

Heldig du da :)

Har tenkt på å skaffe meg en babywatcher jeg og, for det var så utrolig stas når jeg hørte lyden hos legen :)

Har ikke fått sett den lille ennå da, skal på ordinær ultralyd 25.juli, så det gleder jeg meg utroolig til :)

Det er nesten flaut når folk forventer at jeg har ordnet og stelt istand mye til den lille allerede, for jeg har ikke ordnet noe som helst, har bare kikket :P

Men vi er faktisk snaart halvveis, så en eller annen gang ganske snart så blir vi vel bitt av basillen vi også :D

Skrevet

Hei jeg har det også sånn!

Er 20 uker nå og føler at jeg er "bare" 20 uker på vei...

Jeg var på babyshop og kjøpte noen småting her om dagen og da følte jeg meg litt dom for at jeg var der.. De andre har store mager og jeg er bare 20 uker liksom. ..Men det er jo jammen ikke "bare" 20 uker nei!:) Nå raser det framover!

Tenk at nå er vi halvveis!! Føler at det er kjempe lenge igjen, men det er jo bare 4,5 måneder nå!! Det er ikke så lenge det!

hihi!!:

Skrevet

Hehe, føler det akkurat som deg. På tirsdag er jeg 17 uker, og jeg har blitt sååå utålmodig. Ser kvinner med struttende mager, og tenker; åååh, det er jo såå lenge til jeg får slik! Men det er jo sant som du sier, at vi er jo snart halvveis :) Hehe :)

Skrevet

Herlig å høre at jeg ikke er alene altså!:D

Skrevet

Føle samma så deg Marthe!:) Kjøpt bilstolen no, brukt av et søskenbarn, så no begynna da å bli litt virkligt. Eg ligge ca 1 veka før deg trur eg, ska på ordinær UL på torsdag.. syns dagane har gått såååå seint framøve no:)

Skrevet

Wow.. Trenger ikke kjøpe det jeg:) Søsteren min har det meste;) Er det ikke du som er medbømling?:o

Skrevet

Jepp, Bømling heilt te beinet :) Har du Sofie te jordmor..? Ka syns du om hu?

Skrevet

Syns hu e koselige eg:P E mange så klage på hu.. Forrige svangerskap så va hu litt "rar" då.. Alt va liksom "normalt".. Nåke så va rart i å me fostere døde lenge før eg var der på kontroll:P

Hørte Hjertelyden og alt sist eg va der, så e alt i alt rimelig fornøyd;)

Skrevet

Er å snart 17 uker, ikke kjøpt noe ennå, men har ennå liggende det meste etter min eldste som er 5. Har slitt veldig med formen nå. Har ennå ikke hørt hjertelyden, får vell høre den om tre uker. Men har vært på en ul i uke 12 og skal på ny om tre dager. Dessuten så kjenner jeg veldig mye til sparkene der inne:o)

Men skulle ønske tiden gikk litt fortere.

Skrevet

Eg og syns hu e kjempegreie :) Litt surrete, men allti go å ha om eg lura på nåkå:)

Ja me og høyrte hjerta, i uke 14. Då blei me fornøyde ;)

Skrevet

Kor på Bømmelulu e da du bur henne? *Nyskjerrigper*

Skrevet

Har budd på Langevåg heilt te Mai, då flytta me te Haugesund. Samboaren hadde ikkje så lyst te å flytta te Bømlo ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...