Gå til innhold

Noen som har BENNO CD-søyle fra IKEA her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Holder på å sette sammen en cd-søyle. Synes disse platene som skiller cdène/dvdène er litt merkelige....De hylledelerne.. Det er nemlig bare ett hakk på den bakre platen som skal inn mot ryggen på cd-søylen. Da vil jo ikke platene stå støtt (på de fire boltene da det kun er de bakerste som går nedi festene)

På andre produkter som består av hyller har det alltid vært hakk både foran og bak både for å sikre at det står støtt og for at det skal se pent ut.

Dersom du har en slik cd-søule, kan du gjøre meg en tjeneste ved å SE under en av disse hlleplatene om hvor mange hakk det skal være?

Huff, litt kronglete foprmulert dette, men håper dere skjønner!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemmer at det bare er ett hakk bakerst. Men fremst skal to plugger inn på sidene, slik at det tilsammen blir 4!

(de skal inn under hylleplaten)

Mine hylleplater står støtt som bare det de:-)

Skrevet

NICE! Skal prøve det ut nå! Litt utålmodig meg som ikke leser bruksanvisning! Hihi!

Skrevet

Hehe...dette surra jeg også med, men resultatet ble bra :)

Skrevet

Får det søren meg ikke til jeg... hehe... Finner jo ingen hull på sidene heller!

Skrevet

Altså skal de sølvpluggene synes? Det er jo ikke pent...

Skrevet

De synes litt de sølvpluggene ja, men har aldri tenkt over det jeg...

Synes jo bare litt på de øverste hyllene når man ser opp liksom...

Skrevet

Montert og på plass :)

Eneste som nå irriterer meg litt er at det ikke blir like mye luft mellom alle hyllene når jeg har dvd inni.. pga midthylla som er montert fast... men det er vel bare jeg som ser det hos meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...