Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ganske irritert nå, har ventet en stund på ultralyd nå, er ca i 21 uke.

Skulle få brev fra sykehuset, men tror dere ikke at denna idioten av fast lege som jeg har har sendt inn papirene for seint så jeg får ingen ultralyd på Ahus!

Jeg måtte selv bestille time hos privat gynekolog, og betale 895 kr og timen er jo ikke før om tre uker, og jeg som har ventet og ventet og vil vite om alt er bra og om nærmere termin, for den er ganske usikker.

Så jeg må bare vente videre, fint med alle disse "flinke" legene vi har!

Noen som har hatt lignende problem eller vet om noe nyttig og vite?

GRRRRRRRRRR

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At det går an da... Da skulle fastlegen ha fått betale den regninga av egen lomme spør du meg. Sånn går ikke an.

Skrevet

eg hadde sendt regningen til fastlegen.. er hans feil at det ikke er blitt sendt. evt lege kontoret. er det ikke litt sent og fastslå "sikker" termin nåre ein er i uke 24? dette var rett og slett tragisk.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Du burde få hastetime til UL med engang! Det er så mye som styres av UL-terminen at den er det veldig viktig å få så korrekt som mulig!

Skrevet

Jah og han legen er jo såklart på ferie også da! Må prøve og se om han er kommet tilbake imorgen, er ihvertfall helt klart at jeg ikke skal ha den legen noe mere! Skikkelig kjedelig og vente så lenge, man tenker jo liksom på om alt er bra og om alt er normalt, tenker veldig ofte på det!!

Helt på trynet at jeg skal betale for noe som skal være gratis for alle gravide!!!

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt rundt til Ahus, Fredrikstrad, Ullevål, Riksen og Bærum og fortelle den situasjonen din...kan hende en av dem har ledig time denne uka. Dessuten så får jo gravide sånn haste-UL hvis de har blødningner eller sterke kynnere, så det er alltid en UL-maskin tilgjengelig på sykehusene.

Du sender selvsagt skriftlig klage om denne legen til fylkeslegen.

Skrevet

Jah jeg får prøve og ringe til sykehusene og høre, men fikk brev fra Ahus at papirene var sendt for seint så jeg fikk ingen ultralyd time. Har pratet med de på Ahus på tlf og det var veldig usannsynlig at jeg fikk noen time der, nesten uaktuelt hørtes det ut som.!

Jeg vet jo ikke om det var sekretæren på legekontoret eller hvem det var som glemte det, men noen må jo ta ansvar, for detta var jo ute av min kontroll.

Har ventet så lenge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...