Hilsen Aud Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 ... er dette en "garanti" for at ammingen vil gå bra og at jeg vil ha nok melk til den lille? (Prøver å finne noe positivt med å lekke en foss av melk hver eneste dag )
Småbarnstreff Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Vet ikke om det er en garanti for at ammingen går av seg selv. Du kan jo møte på problemer som at ungen har feil sugeteknikk, såre brystvorter, brystbetennelser, sopp osv. Men: Jeg lakk som en sil sist svangerskap og fikk melken en dag "for tidlig" etter fødselen. Og det er jo klart at det gjør det hele litt lettere. Nå hadde jeg ekstremt såre brystvorter da, men ammingen gikk uten problemer og jeg hadde alltid nok melk.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 tror det bare er positivt at du har fått melk allerede. Jeg for min del opplever flekker i bhen min som tydeligivs er råmelk, samt på t skjorta om natta når jeg sover... Har ikke nevnt det for JM men regner med at det er helt normalt (uke 30), har hatt det ca 3 uker nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå