Gå til innhold

jeg har masse melk allerede.......


Anbefalte innlegg

Skrevet

... er dette en "garanti" for at ammingen vil gå bra og at jeg vil ha nok melk til den lille?

 

(Prøver å finne noe positivt med å lekke en foss av melk hver eneste dag ;) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det er en garanti for at ammingen går av seg selv. Du kan jo møte på problemer som at ungen har feil sugeteknikk, såre brystvorter, brystbetennelser, sopp osv.

 

Men: Jeg lakk som en sil sist svangerskap og fikk melken en dag "for tidlig" etter fødselen. Og det er jo klart at det gjør det hele litt lettere. Nå hadde jeg ekstremt såre brystvorter da, men ammingen gikk uten problemer og jeg hadde alltid nok melk.

Skrevet

tror det bare er positivt at du har fått melk allerede.

Jeg for min del opplever flekker i bhen min som tydeligivs er råmelk, samt på t skjorta om natta når jeg sover...

Har ikke nevnt det for JM men regner med at det er helt normalt (uke 30), har hatt det ca 3 uker nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...