*ønsker nr 2* Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 assa.. han styrer dagene... vi er aldri oppe før ti om morgenen... han legger seg til normal tid, emner jeg, for en på 2,5 mnd... han er i seng mellom 20 og 22 om kvelden.. i går sovnet han halv ti.. sto opp halv tolv i dag... så hadde han en liten dupp frra halv et til et ca... så sov han ifjen fra to til litt over 4... vært våken til nå.. nå har hanlagt seg til natta, siden det er kveld og han er trøtt.. . var en dag han la seg halv 8 om kvelden og.. da sov han til halv elleve om morgenen... (han spiser 2-3 ganger om natten,) han kan da umulig være normal! :P hehe... andre som har sove lenge om morgenen babyer? (nyter det mens jge kan altså)
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 jeg hadde det før, men nå starter dagen som regel rundt kl syv....huff....så nyt det mens du kan ja....) snuppa er forresten 5 måneder....)
*ønsker nr 2* Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2007 hehe, ja jeg nyter det regner jo med det blir tidigere morgener etterhvert så laaaange morgener blit nytt her i gården nå ja
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 Jeg har også en skikkelig sovebaby. Hun blir 3 mnd på tors og er ikke våken lenge før hun blir sur og må sove.. Men hun er litt mer våken på morgenen da, våkner som regel i 7-7.30 tiden og er våken i 30-45 min før hun blir sur og må sove igjen:-) Nyyyter det jeg, særlig siden storesøster også krever sitt.
manonym Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 Ja nyt det mens du kan! Nå kan ikke jeg klage enda da, men mini her hadde en priode han sov til ca 11 om morningen, la seg i 7 tiden på kvelden.=) Ca 2 måltid i løpet av den tiden. Nå våkner han i 9 tiden.
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Syns faktisk ikke han sov så lenge e,iogmed at han våkner på natta.. tiril beg å sove natta gjennom uten mat da ho var 5uker. Ho sovner rundt 9 halv 10 og våkner kl halv 8.
seff Skrevet 15. juli 2007 #7 Skrevet 15. juli 2007 Hørtes deilig ut! Nyt det mens du kan..hihi..:-) .Snuppa sov til 9 en periode, men nå er det opp 06 .....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå