Gå til innhold

Journal skriving

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker at med han første så ble vi innkalt til sykehuset for journal skriving.....Har nå 38dager igjen til termin, men har ennå ikke blitt innkalt. Er det noen som vet når det er vanlig eller er det ike sånn når det er nr2?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer på om det varierer fra sykehus til sykehus.. jeg venter førstemann nå. termin om fire dager..ikke hørt noe om no journalskrivning..?

Skrevet

hva er det? det har eg aldri hørt om at vi skal..

Skrevet

Det som ble gjort på journal skrivingen var å prate litt rundt fødselen, om hvordan jeg ville ha det. Skrev vel også alt av info om meg og min samboer. Tror også jeg fikk se fødestua. Detter var på sykehuset i Drammen.

Skrevet

ok:) tror eg må snakke med jm om dette. eg og vil:p

eg vet vi får visning rundt på føden å slikt men ikke at det var noe journal skriving.

Skrevet

Jeg fikk innkalling til journalskriving og omvisning ca. 2 uker etter rutine ultralyden i uke 18. Selv om timen jeg fikk ikke er før 28.aug. Har termin 13.sept.

Jeg er førstegangsfødende, så vet ikke hvordan det er med nr.2...men du kan jo bare ringe til sykehuset for å spørre. Kan jo hende det er blitt noe krøll med papirene dine e.l.??

Skrevet

jeg får vel spørre når jeg skal inn i morgen tidlig til ul og vurdering om igangsettelse... hehe, kanskje de har glemt meg:) (er førstegangs)

Skrevet

Det er mange sykehus som ikke praktiserer journalskriving.

I Oslo-området er det f. eks. bare Bærum sykehus som gjør dette.

Tror ofte det har med størrelse og kapasitet på sykehuset å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...