Gå til innhold

Noen "voksne" damer som starter prøvingen i høst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

selv er jeg 28 år, i full jobb og har samboer.

skal starte prøvingen i september-oktober-november!

hadde vært gøy å komme i kontakt med andre likesinnede! (føler at det er veldig mange unge damer her inne)

Hilsen Mari

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Vet ikke helt hvor grensen for voksen går, men er 26 år og føler meg voksen! Sambo er 32 og ferdig student nå i sommer, så forhåpentligvis har han en jobb om ikke mange ukene. Jeg har ett år igjen av utdannelsen min. Siden jeg skal gå videre på master senere så må vi nesten prøve å få baby nå, ellers måtte vi ventet til jeg var over 30, og synes det blir litt sent.

Skal begynne i oktober vi også, prøver å time det inn sånn at terminen kommer etter eksamen.

Morsomt at vi er så mange høstprøvere:)

Skrevet

Jeg er 29 år og mannen min 34 år. Begynner prøvingen i begynnelsen av august!!

Vi har en sønn på snart 2,5 år fra før.

Skrevet

Voksen og voksen... :) Jeg er 27, også i full jobb og samboer. Slutter med p-pillene i oktober, så da blir det antakeligvis prøving. Spennende og skummelt! Har kjøpt meg noen bøker som jeg har begynt å lese i, om svangerskap osv. Så nå har jeg funnet ut at jeg må seriøst bli litt sunnere og gå ned noen kilo før oktober! Ikke lett...

Skrevet

Jupp...jeg er vel "voksen" også...28år, mannen 34 og vi starter prøving rundt 10 august!! Ingen barn fra før. Gleder meg!!!

Skrevet

Det blir så spennende å starte prøvingen!

fatter ikke helt at vi har bestemt oss for dette, liksom!

- Mari

Skrevet

Fryktelig voksen her! 31 år straks...ingen barn...

ganske så surrealistisk at man skal starte nå snart, ja..;)

Jeg synes også at det virker som der er en del "unge" og studenter her inne...føler at jeg ikke akkurat passer i den kategorien, så hvis det er flere som meg ( jobb, bil,i ngen barn og gjeld..haha ;) så hadde det vært hyggelig å holde kontakten fremover.

Skrevet

Voksen og voksen, fru Blom ;-)

Om jeg er voksen kan diskuteres, men aldersmessig passer jeg vel inn. Jeg er straks 32 år, og har ingen barn fra før. Vi begynner i september/oktober :-)

Skrevet

Ok, hvis kriteriet for å være voksen er at man har jobb og bil så må jeg nok melde meg ut ... :)

Godt å endelig få greie på når man er voksen da ;)

Skrevet

Hehe, får kanskje melde meg på her jeg også. Jeg er 32, sambo 34, og ingen av oss kaller oss "voksne." Men jeg har begynt å samle "kjærringpoeng." Det er sambo som bestemmer når jeg får sånne. Oftest når jeg gjør/sier noe som virker veldig voksent.... Som for eksempel å kjøpe linduk og serviettringer på salg..... Fikk 100 kjærringpoeng tvert ;-D Men jeg synes det er en stor beslutningen å få barn sammen, så jeg synes jeg kan kalle meg voksen på bakgrunn av det.

Skrevet

Jeg er 28 og skal starte prøving til høsten. Er gressenke så første pp vi har mulighet for å treffe blir nok i september. Blir veldig spennende, samtidig er det mye tanker. Håper i allefall at kroppen fungerer som den skal, leser så mye rart her inne så da kan en selv bli litt bekymret. Sluttet med p-piller for halvannet år siden på grunn av bivirkninger. Ellers forbereder jeg meg med å prøve å forstå syklus og eggløsning. Noen av dere som holder på med FF- chart?

(Holder meg for det meste inne på "bli gravid")

Skrevet

tja, om jeg er voksen får andre vurdere. Liker ennå å leke og tull :-) Men blir 30år i oktober og er i min 3pp. Ferdig med lang utdanning, god jobb, herlig mann, leilighet, bil og hoppende gal hund (som "nekter" å bli voksen).

Har ikke gått på p-piller på 3 år eller no pga bivirkninger, og brukt persona. -Har derfor rimlig god kontroll på syklus :-)

Skrevet

Vi har prøvd i 1 mnd men ingen resultater av det.. så blir nok å prøve utover høsten ja:-))

Jeg er 34 i september og kjæresten min blir 43 i oktober:-))

har begge hver sin datter fra tidligere forhold:-))

Skrevet

Hei Mari!

29 år her, mannen er 34. Vi har ikke vært sammen/gift så lenge, men "klokka" går. Tenker vi prøver oss i høst, september/oktober, alt etter som.

Kjekt å se at ikke alle er 23 her inne. :)

Skrevet

Jeg blir 34 år i høst. Vi kommer til å starte prøvetiden fra desember/januar (jeg kan ikke bli kvalm i januar pga jobben, så må vente til da).

Skrevet

Hei hei Mari!

Jeg er "voksen" jeg også... ;-)

Jeg er 28 år og har en samboer som er 33 år.

Har ingen barn fra før.

Vi skal starte prøvingen i slutten av august.

Gleder oss enormt! :-)

Lykke til!

Skrevet

Hei Mari

Jeg blir 28 i høst, min sambo er ett år eldre. Jeg har nettopp slutta på p-pille og er i full gang med prøving..spennende ja :)

Hilsen babyklar!!

Skrevet

Hei

jeg er 29 og mannen er 32 ( nesten 33 da ) .

Vi begynner nok ikke proevingen foer naermere jul,men vi har to smaa fra foer. Mini er bare rett over aaret.

Skrevet

Hei:)

Jeg er vel ikke det noen her inne kaller for "voksen" :) er 22 år.

Vi bynner likevel prøvingen i oktober, vil da ha termin etter eksamens tiden :) Har ventet for nettopp å vare ferdig med den. Kjenner mange med barn og mange uten. Mener det varierer mye hvor voksen man er, sett bort fra alder:)

Skrevet

Hei :)

Kanskje, kanskje! Mannen (31) er klar, jeg (28) litt nølende på grunn av høyt blodtrykk etter svangerskapsforgiftning sist gang jeg var gravid, og nystartet firma og litt sånn.

Men, kan fort bli søsken for jentebarnet på to i løpet av siste halvdel av 2008.

Skrevet

Hei!

Antar at jeg blir definert som voksen da, siden jeg er 27 år :) Håper på en liten spire i løpet av høsten. Er "gressenke" jeg også, som **stjerneklar**, så tidspunktet må jo klaffe med når han er hjemme. Men har det ikke travelt. Lykke til alle sammen!

Skrevet

Jeg og kjæresten min skal forsøke til uken for da har jeg el.

Han har ingen barn og er 36 år, og jeg har 3 jenter fra et tidligere forhold og er 36 år. Blir spennende å se om det klaffer med en gang,eller om det blir mye prøving.

Jentene mine er 14.11 og 4 år og de klarte jeg å få til ganske raskt med min ex.

• 3 måneder senere...
Skrevet

hei snartprøve!

Har lest her at du skulle ta ut p-staven i oktober, og er bare nysgjerrig på hvordan det ting er med deg nå, i forhold til syklus, eggløsning og evt graviditet? Tok ut min for to uker siden, og er spent som bare det:) Har du fått TR enda? eller?

Klem fra en 1.gangs:)

• 3 uker senere...
Skrevet

Hehe.. Måtte le litt når jeg ser at trådstarteren selv "bare" er 28 år. Når noen skriver "voksen" forbinder jeg det med ca. 40+.

Dessuten føler jeg at det er nesten litt barnslig å distansere seg fra de som er litt yngre enn seg selv. Jeg mener at førstegangsfødende stort sett har mye til felles i denne sammenheng uansett alder. Det eneste jeg føler litt på her inne er at de som er studenter har en del andre spørsmål og problemstillinger enn de som er i jobb. Men om man er student eller i jobb, avhenger ikke bare av alder...

Man er absolutt en ung dame når man er 28 år!!

Beklager digresjonen, men jeg kunne ikke dy meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...