Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Jeg irriterer meg over at alle spør: var det planlagt? får hun pupp enda? går det bra med ammingen? Hvorfor iall verden skal du ha keisersnitt denne gangen? er du fortsatt kvalm,for ja jeg ser du er så bleik? huff går det bra med deg du ser så bleik ut... hvorfor skal Alle spørre om alle private ting... jada d vi hadde sex hele mnd her fordi det var planlagt. eller nei det var så heftig at kondomen sprakk... bleik ja..burde nok sole meg mer da jeg faktisk er i fin form...
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 På det spm med at du ser bleik ut, så sier du: Ja, kanskje det er noe som går, for du er bleik du og!
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 jeg irriterer meg over at folk spør om det ikke vi skal prøve å få barn snart... har jobba med saken i laaaaaang tid. Og jeg blir mektig lei dette spm kan en si...
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 var det planlagt? svar: nei kan en planlegge barn da??? får hun pupp enda?Svar: Ja jeg har tenkt å amme til hun blir 7 går det bra med ammingen? svar: ja, skal du smake eller? Hvorfor iall verden skal du ha keisersnitt denne gangen? Svar: jeg er så utrolig glad for å få et digert arr på magen, er siste skrik det. er du fortsatt kvalm,for ja jeg ser du er så bleik? Svar: jeg ble det nettopp da jeg traff deg. huff går det bra med deg du ser så bleik ut...Svar: jeg hadde det bedre før jeg møtte deg. noe mer du lurer på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå