Luna** Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Legger dette inn som anonym... Til dere pappaer: Når sambo / kone gikk gravid, mistet dere lysten til sex /hadde dere mindre sex fordi dere trodde dere kunne skade bebisen? Bare lurer....
PreggyPapa Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Nei, overhodet ikke. Helt ukjent problemstilling. Jeg vil heller si at graviditeten har bidratt til økt nærhet og intimitet. Det har kun hatt positive effekter.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 I forrige svangerskap var vel sexlysten minimal i starten, men jeg ble bare mer kåt etter at kvalmen forsvant, men når magen ble større ble mannen mi redd for å skade fosteret Nå er jeg i uke 7, og er veldig kvalm, og har mindre sexlyst, men den kommer nok sterkt tilbake.. Man får jo ikke skadet fosteret, da babyen ligger frem mot magen, mens penis går retning ryggen ( hvis du skjønner) så man trenger ikke tenke på babyen..man trenger vel ikke akkurat "hard" sex når man er gravid for å si det slik
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 min samboer klarer ikke tanken på sex nå når jeg er gravid. Det har avtatt gradvis ettersom han har sett jeg har vokst. Men etter 3D-ultralyd ble det helt slutt. Han fikk et helt annet forhold til barnet sitt og føler det helt feil over for det å ha sex. Nesten som pedofil. Og jeg respekterer det helt, føler han det sånn vil ikke jeg tvinge han. Kan ha det veldig koselig sammen uten å gå løpet fullt ut:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå