☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Gårsdagen, altså den 14.07 var en utrolig nyyyyyydelig dag!!! Dere kan virkelig glede dere! Alt var bare helt fantastisk!!! Alt fra pyntingen, til det å gå opp kirkegulvet til fotografen og til middagen/festen etterpå - det gikk som en drøm, alt ble myyye bedre enn forventet!!! Fikk masse gaver og penger og maten var bare så utrolig god!!! Vi overnattet i bryllupssuite og koste oss med frukt og champagne i natt mens vi lå i badekaret og koste oss. Vi fikk frokost på rommet i morges og nøt den på terrassen ute (rommet hadde en stor innebygget terrasse - og vi hadde utsikt over vannet) - det var helt fantastisk!!! Har kommet hjem nå og hentet lille snuppis som sov hos tante og onkel, pakket ut alle gavene og ryddet det på plass... Drar på en bitteliten bryllupsreise uten lille snuppis den 24.07 - det er en hel uke til, men vi gleder oss!!! Kan legge ut bilder senere - har ikke kommet så langt ennå, hehe!! Lykke, lykke til jenter - det var en uforglemmelig fantastisk dag!!! Dere kan virkelig glede dere. Nyt dagen, den går bare så altfor fort!!! Stor klem fra nygifte
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2007 Tusen takk!! Her er noen bilder fra bryllupet - det ligger på våre album sider - under nicket mitt Meg og Lille snuppis 080206 - altså under M på side 13 eller hvis jeg har fått til å kopiere linken så følg denne her: http://www.dinbaby.com/content/view/thumbnail/396831
pandabjørn Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 Gratulerer med vel overstått så fine bilder av dere da, og så rask du var med å legge de ut er jo under 1 døgn siden du gifta deg jo )
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. juli 2007 Hehe - jeg er en driftig dame, hihi!!! Jeg klarte å planlegge hele bryllupet vårt hele alene på bare 3 uker!!! Her kommer en link til en midlertidig hjemmeside jeg har laget med masse bilder fra dagen... http://monicaogknutsbryllup.piczo.com/?cr=4&rfm=y Lykke, lykke til jenter!!! Kos dere og nyt dagen når den kommer!! Stor klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå