Gå til innhold

Tankesprang?

Anicol*Blir det pergospire?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veldig spent på hva dere andre gjør for å få tiden til å gå. Alle sier til meg at jeg blir nok fortere gravid om jeg slutter å tenke så mye på det. Men det er jo det eneste jeg tenker på. Er det noen som har noen bra tips til hvordan jeg kan slutte å tenke så mye på det?=P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei=) Som sagt i et annet innlegg skal jeg og sambo. prøve å bli gravide i september/oktober. Jeg tenker hele tiden på at det snart endelig skal bli min tur og hvordan det kommer til å bli i svangerskapet og tiden etterpå.

Har hørt at du blir lettere gravid dersom du ikke "stresser" med det og tenker formye på det..

Mitt tips til deg, som jeg også har gjort, er å forberede deg og lese slik at du vet hva du går til. Da vil du også bli mer beroliget med tanke på hva som skal skje=) men det er klart at det er vanskelig ikke å glede seg=)

Jeg har vertfall bare lest mye teori, utrolig spennende. Vil ikke råde deg til å prøve å slutte å tenke på det, men heller kose deg med tanken. Så lenge du ikke stresser formye med å bli gravid er det nok lettere for at spiren skal sette seg;)

Skrevet

Jeg tror jeg har lest alt som er å lese av artikler o.l. Syns også det er kjempe spennende. Men syntes fremdeles det er vanskelig å ikke fokusere på det.

Etter at vi bestemte oss for å bli prøvere så har jeg lagt om hverdagen min litt. Jeg har endelig klart å slutte å røyke, og jeg bestemte meg for å slutte å drikke alkohol. Har holdt meg unna røyken 2 uker og en dag=P og har ikke drikki alkohol på nesten 2 måneder.

Jeg jobber en ukes skift, så greier meg uten å tenke så mye på det den uka jeg jobber, men så er det den uka jeg har fri som er problemet. Sitte jo veldig mye her inne å leser. Men gleder meg bare så utrolig til å få en positiv test=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...