Gå til innhold

Er babyen deres livredd for støvsugeren???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg måtte støvsuge noe en morgen (mistet en vase som knuste) Jenta hylte for full hals og var livredd selvom vi har støvsuget mange ganger mens hun sov som baby + i ettertid.

Så i dag måtte jeg støvsuge rommet hennes og ville gjøre det før hun skulle legge seg selvfølgelig... Da hylte hun av redsel da også (hun satt i senga si ved siden av meg)

Jeg tenkte, søren heller. MÅ få støvsuget- så jeg satte henne i lekegrinda i stuen i naborommet, der hun fant noen leker å koste seg. Jeg løper inn på rommet hennes igjen og lukker døren inntil. støvsuger som en crazy og da jeg slå av igjen griner hun hysterisk fra stua.

Fikk veldig dårlig samvittighet men følte likevel at hun må klare litt støvsuging.... Hva syns dere og hvordan er deres baby?

Hun er forresten 8 mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi (som straks er 8 mnd), gjør ikke så mye av støvsugeren, men det hender hun blir redd hvis jeg støvsuger, og hun ikke ser meg.

Så, som oftest støvsuger jeg når samboern er hjemme, så tar han seg av barna mens jeg durer rundt :-)

Skrevet

Slik var det med lillegutt og i en periode. Han hylskreik ikke, men jeg så at han var redd, han grein litt av og til. Nå i den siste måneden ( han er 8 mnd nå) har det snudd helt om. Nå er han kjempeinteressert i den, åler seg bort og skal undersøke.

Jeg tror nok bare det er en periode hun går gjennom, det gir seg nok snart!

Skrevet

Han liker den ikke nei! Kryper i full fart ut av rommet jeg er i, men kommer tilbake av nyskjerrighet. Då roper og skriker han til den :-D Når den er av så kan han sitte trykke på den, en dag jeg holdt på så var den av og han trykte den på, DA BLE HAN REDD :-D

Har en sån liten støvsuger med skaft og greier, den går greit. Men den tar jo dårlig på teppene!

Skrevet

Min gutt har alltid vært livredd støvsugeren. Han blir 1år om to uker, og sist uke var første gang jeg kunne støvsuge uten at faren holdt han. Har alltid måttet støvsuge etter faren har kommet hjem fra jobben.

Skrevet

jepp! Hun hyler så fort støvsugern blir satt i gang! tar jeg henne i babyhawken så kan jeg derimot støvsuge så mye jeg bare vil:)

Skrevet

Lillegutt har aldri vært redd for støvsugeren. Jeg vasker og støvsuger mens lillegutt enten ligger på gulvet å ser på eller at han sitter vippestolen. Da sitter han bare helt stille å følger med. Det har han alltid gjort. Husker til å begynne med. Da hadde han noe kolikk, og skreik ganske mye. Da satte jeg han bare oppi vipestolen, også begynte jeg å vaske huset. Slik fikk jeg slappa litt av...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...