Gjest Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 På meg iallefall Spiste fødepizza igår..(ikke for at jeg hadde så veldig tro på den...), ananas, biola, kanel, bitter lemon. Samt at det var nymåne ute. hehe! Starta et putegnikkings-prosjekt igår, så det gjenstår å se effekten av Bringebærblader har jeg brukt siden uke 33, så det starter ikke noe fødsel (det var heller ikke målet). Nei, tipper det er som med førstemann, da jeg også prøvde ut div. kjerringråd: Baby kommer når han selv vil, nytter ikke hva mamma gjør. Har dere prøvd ut noe, med eller uten hell?
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Er litt skuffet jeg også etter å ha drukket masse appelsinjuice i går, spist fødepizza og ananas med kanel til dessert, for deretter å trosse smerter og kynnere og gikk tur og satte så min lit til nymånen, men neida - ingenting ;-) Han kommer når han kommer, men slitsomt å ikke kunne planlegge noe i disse ferietider. Er avhengig av at noen kan stille på kort varsel og passe storesøstrene og hunden mens jeg er på klinikken.
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 Hadde sex (for foerste gang paa leeeenge) paa fredag og loerdag kom slimproppen. Saa det har jeg tro paa. Faar hoppe litt i hoeyet denne uka saa tenker jeg ho kommer rundt termin. Haape, haape....
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 Når har du termin SusieQ? Og var det ikke du som skulle ha keisersnitt, eller tar jeg helt feil nå? Husk at baby i hvert fall ikke plopper ut uansett all verdens kjerringråd hvis den ikke er moden, og det er den som regel rundt termin.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 Sorry, så termindatoen din først nå - men får det ikke helt til å stemme. For i andre innlegg har jeg sett at du har ligget et par tre uker etter meg, og jeg har termin 10 august. Har stusset litt på variasjonene. Men mulig det er et eller annet jeg ikke har fått med meg, altså.
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 ....enig stort sett bare tull....alle sånne råd....
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 15. juli 2007 #7 Skrevet 15. juli 2007 Hei anonym Vi er to susieQ/susyQ her inne, det er meg med termin 20 juli og en SusyQ med termin i august. Haaper ikke forvirringen ble altfor stor.. hihi... Og jeg skal ikke ha keisersnitt, men foede naturlig paa ABC klinikken i Oslo. Hvis alt gaar etter planen da!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 15. juli 2007 #8 Skrevet 15. juli 2007 så bra at dere har testet ut:=) jeg tror iallefall at sex er det sikreste, men tror jeg skla spise sånn bringebær greier for har hørt at det er bra... selv om det ikke starter noen fødsel alene... Mn har lenge igjen enda da, 10 uker:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå