Gå til innhold

Er det noen som trener i tredje trimester? (sør-trøndelag)


MaRiAnNe_85

Anbefalte innlegg

Synes å virke på meg som nesten ingen gjør det,eller at de rett og slett ikke klarer det. Jeg for min del har hatt kraftig bekkenløsning,m svømmer en del likevel (faktisk blitt bedre av d) :) Hadde vært kozeli å truffet noen som er intressert dette,ta seg en tur en gå-tur eller være m å svømme:) noen som er interessert?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er alltid klar for en tur i skogen eller på stranden, men bor i Oslo. Nå kan jeg vel ikke si at jeg trener lenger (20 dager til termin), men jeg svømmer og bader, gjør yogaøvelser,danser på fest og går lange turer uten noen problemer. Jeg trente spinning min en gang i uka fram til ca 7 mnd, og kunne sikkert fortsatt en god stund til i rolig tempo, men kurset tok slutt.

 

bør vel ikke løpe noe særlig og ungå alt av tunge løft (maks ca 10 kg). Ellers tror jeg all behagelig trening/fysisk aktivitet er bare bra : )

 

Lykke til videre og håper du får med deg noen på tur !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har trent nesten som vanlig fram til nå med aerobic, step og styrketrening. Har 3 uker igjen nå og har trappet ned en del siste uka. Ikke for at det er spesielt tung, men vil ikke slite meg helt ut til fødselen heller som i teorien kan skje når som helst:)

 

Jeg bor i Sør Trøndelag på Fosen, så det er nok et stykke mellom oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk:) synd du bor så langt unna. Godt å se at d er flere enn meg som liker å holde seg i aktivitet tross graviditeten!

 

Lykke til m den lille,håper alt går som best da du skal føde:)

 

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo helt herlig ut å kunne være så aktiv gjennom hele svangerskapet. Jeg for min del har igjen 6 uker (skal ha i slutten av august),og har den siste tiden begynt å slite litt m bekkenet. Tror jeg er på bedringens vei da:) Når jeg ikke har vært på fjellturer så har har jeg vært å svømt. Da gjerne 2000 m i slengen:)

 

Synd at du bor på den andre siden av fjorden:) Jeg bor inne i sentrum av trondheim. Skulle vært kozelig å trene sammen m noen i samme situasjon.

 

Lykke til m fødselen,håper d går etter all forventing:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) jeg bor i trondheim å trener ca 3 ganger i uken nå... har termin om 3 uker! skikkelig herlig å føle seg sterk!! så bra at du føler at det hjelper med svømming! hvor i trondheim svømmer du da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:) Jeg bruker å ta meg noen turer i pirbadet. Skikkeli hærlig å kunne slappe av i varmebassenget etter en lang svømmetur. Var å gikk tur på våttakammen i dag (om du har vært der?). Gikk framover,men tror kanskje jeg må vente litt til for å gå så langt. Dette pga bekkenløsningen.

 

D er skikkeli hærlig å føle seg sterk som du sier!:) hva trener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre om alle dere andre som er aktive selv på slutten av svangerskapet. Jeg er litt lei av å høre at jeg skal ta det med ro hele tiden. Føler selv at jeg ikke behøver å ta det veldig mye med ro og at det regulerer seg selv veldig greit i og med at jeg er hjemme og ikke har noen spesielle forpliktelser her. Nå begynner jeg å bli skikkelig lei av dette været som gjør det mindre hyggelig å svømme i fjorden. Alt regnvannet har gjort at det er veldig uklart vann og vanskelig å se brennmanetene...(som jeg er helt sikker på at lurer rundt..) Det aller deiligste med å bade er at man blir totalt vektløs. Jeg kan for eksempel stå på hendene og ta salto i vannet : ) Deilige bevelgelser når det ellers begynner å bli tungt å reise seg fra sofaen...

 

Jeg kjøpte for en god stund siden "fit mama" på dvd og nå endelig, i disse siste ukene synes jeg den kommer til nytte. Nå forsøker jeg å trene yogadelen hver morgen, og det gir en god start på dagen. Får strukket godt ut og trent lette styrke/tøyeøvelser.

 

Lykke til videre alle sporty jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...