Gå til innhold

Er det ensomt å være alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette tenker jeg endel på,og det er en av grunnene til at jeg nøler med å gå ifra mannen...

Tenker da spesielt på ferier,helger,jul o.l....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er mer ensomt og være alene sammen noen en og være alene alene :-)

noen ganger må det bli værre før det blir bedre.

kan ikke råde deg til noe. men jeg er glad jeg er alene, da har jeg ihvertfall murligheten til og møte dømmemannen :P

Skrevet

jaaaa....:(

Men, så har jeg aldri vært alene heller da, kjæreste siden jeg var 16, samboer siden jeg var 18... og, nå: 24 år og alene... ENSOM! Passer ikke til dette jeg, må finne meg noen snart!!!:P

Skrevet

ja, det er jo litt ensomt av og til, men som regel går det helt greit. Er godt å være alene etter 9 års samboerskap. Finne min egen rytme. Kjedelig derimot, det er det oftere ;)

Skrevet

aldri ensomt, men ofte kjedelig! men så trives jeg veldig godt i mitt eget og croft sitt selskap, og liker å ikke måtte forholde meg til noen andre enn oss to.. og i tillegg er man vel blitt litt sær som singel i en alder av 30.. mulig ikke det blir noen mann på meg hehe.. hvis vi ikke kan bo hver for oss!! haha.. neida, har ikke gitt opp og skal vel klare å tilpasse meg om drømme mannen plutselig dukker opp :):)

Skrevet

Som nevnt ovenfor her så er det mer ensomt å være ensom når man er sammen med noen...

Men det er klart at det til tider er ensomt å være alene, men man lærer seg å trives i eget selskap. Det er sjelden noe problem å fylle opp dagen da, for når man er alene må man som regel ordne alt selv, og de små tar jo sin tid.

Personlig føler jeg at jeg har blitt en bedre mor av å være alene. Det var selvfølgelig tungt i begynnelsen, men nå har jeg det mye bedre med meg selv, og det smitter over på mini, som igjen gjør at han er blid og fornøyd ;)

Uansett hva du velger så ønsker jeg deg lykke til.

Skrevet

ja, noen ganger er det ensomt. men jeg har da ikke tenkt å forbli alenemor for alltid! tror denne tiden bare gjør meg godt, litt tid til å finne meg selv etter å ha vært i forhold stort stort sett siden jeg fylte 16.. er deilig å bare være meg og Lias, og kunne gjøre det jeg vil. om vi bruker en halv dag til å spise frokost, leke og kose gjør vi det, og ingen sur og trøtt mann som kommer hjem fra jobb og forventer middag og nyvasket hus. akkurat nå kunne ikke livet vært bedre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...