Gå til innhold

ny "strategi"....pearly er ut (jajajaja....)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan hoppsan!

Noan av dere fikk kanskje med dere at jeg bestilte meg Pearly for en liten stund siden og at jeg var spent på hvordan samboeren min skulle ta denne nyheten. Vel.. har ikke tatt det opp med han i det hele tatt fordi jeg har hatt så mange ulike tanker og meninger om dette. Bestilte Pearly litt på impuls en kveld jeg var skikkelig oppgitt over at jeg ønsker meg baby så sterkt og han er så lite gira. Bestemte meg for å ta det opp med han når pakken hadde kommet og si at jeg ville slutte på pillen og begynne med Pearly som prevensjon.

Vel: jeg har ombestemt meg. Jeg har tenkt mye på dette, og slik jeg kjenner han så tror jeg egentlig ikke at det nødvendigvis virker positivt å liksom tvinge igjennom at jeg slutter ppiller. Vil jo mest av alt at vi skal være enige når dette skjer. I tillegg har han den siste tiden virket litt mildere stemt i forhold til barn. Har hatt besøk av noen venner av oss noen dager som har en baby på 6 mnd. Så han satt lenge å kikket på henne da han ammet babyen, med hodet litt på skakke og et sånt ømt lite smil... Videre var han veldig interessert når babyen far fortalte om hvor fine de to første ukene hjemme etter at babyen kom var. I tillegg, da vi snakket om barn (mer generelt) etter at de hadde reist sa jeg bare for tull at dersom vi får en jente håper jeg hun får mine gener, og dersom det blir gutt kan han få genene fra din familie. Dette var selvsagt mest ment som spøk. Han bare smilte og lo av dette (ellers har han brukt å stønne og himle med øynene hver gang noe slikt er blitt nevnt..).

Jeg vet at det er en risiko for at jeg over tolker disse signalene, og at det egentlig ikke betyr noen ting. Men: det får meg til å ha lyst til å gi det noen måneder til og se om noe endrer seg. Jeg har vært svært streng med meg selv etter dette og klart å ikke nevne eller hinte om baby i det hele tatt. Jeg er innstilt på å ikke nevne det de neste månedene og virkelig se hva som skjer.

Planen min er videre at jeg nå bestiller ny resept på p-piller og om noen uker ber jeg han om å dra på apoteket og kjøpe nye (har fortsatt et brett liggenede der det mangler noen piller, et sånt "ekstrabrett" jeg brukt å ta av når jeg har mistet en pille og slikt). Skal ikke si noe som helst om å slutte, bare late som om det er det mest naturlige av alt at jeg går på pillen. Men la han ta ansvaret for å skaffe dem. (tenk om han sier at "kan du ikke bare slutte da..", hehe.. nei, det kommer ikke til å skje). Men, jeg skal slutte på pillen før jul. Det er ting som gjør at det utpå høsten blir en slags endring i tilværelsen for oss begge, og da kan det også passe bra å si at fra nå av slutter jeg på pillen.

Ja, ja.. sånn er det altså med meg for tiden. Har virkelig tro på at jeg skal klare å holde kjeft. Ser det er mange som har skrevet liknende, at de sluttet og mase og så løsnet det. Jeg skal gi denne strategien en skikkelig og siste sjanse før jeg gjør noe annet :o)

Tjopp og hei

Altså ingen Pearly på meg :o)

Jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha ha.. var selvsagt HUN som ammet..., går litt fort med skrivinga iblant

Skrevet

Ja, det "fungerte" jo på meg, trodde jeg. Helt til det viste seg at han egentlig ikke mente det likevel. Men nå skal jeg la være å snakke om noe sånt før til høsten/jul og se om han har tenkt litt på framtida da... Jeg er så lei av å ha slitsomme samtaler som ikke fører noe sted. Så nå holder jeg heller helt kjeft!

Skrevet

Huff, ja... du har et poeng... vi tror det skal virke også viser det seg at det ikke virker. Det hører litt med til historien at jeg egentlig har liten tid til å ta den kampen akkurat nå (med å slutte etc). Vi får se nå, skal ihvertfall klare det nå og ikke snakke om det. Føler på sett og vis at det gir meg litt "overtaket" om du skjønner dersom han ikke gang på gang får bekreftet min "baby-syke" ...

Skrevet

Det at mannen din stirrer på en dames store bryster betyr ikke at han vil ha barn. HALLO!!!!!!!!!!

Skrevet

Ha ha ha,.... nei, det er nok riktig det!

Skrevet

........men når det er sagt så kunne han ikke se puppen bare barnet.

Men en veldig morsom kommentar da, du ga meg en god latter :o)

Skrevet

hehe. Den var morsom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...