Kondis som en murstein Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Trenger tips skjønner dere ) Og klær har de masse av fra forrige gang, får jente igjen...
Sentralstøvsugeren Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Jeg fikk ikke noe uvanlig, men ta en titt på lederens nettside. Hun har noen smykker som er fantastisk fine, og jeg gjerne skulle hatt:):)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 Fikk en håndmalt porselens tallerken med pålimt porselensbaby med rosa trøye som ligger med rompa i været i midten. Rundt kanten som er rosa står det navn, fødselsdato og vekt/høyde. Den er til å henge på veggen Kjempestilig, og har ikke sett andre har det...
Kondis som en murstein Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2007 Hørtes fin ut ) Får sjekke litt rundt! Er ikke spesielt flink til å lage slike ting selv, hehe... Takk for tips!!
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Tror ikke den er hjemmelaget, kjøpt i en butikk på vestlandet i nærheten av Molde ett sted, men aner ikke hvor.
Tiddelidu Skrevet 15. juli 2007 #8 Skrevet 15. juli 2007 Det var ei på skravle som hadde laget en bleiekake. Hun hadde brukt tre bleiepakker tror jeg, tatt ut bleiene og rullet hver bleie sammen og tatt strikk rundt. Så hadde hun satt bleiene inntil hverandre i en sirkel og bundet dem sammen med silkebånd. Slik hadde hun laget tre etasjer så det lignet en kake. Så hadde hun festet små gaver (leker, bodyer, kluter etc) med bånd rundt på kaken. Litt vanskelig å forklare. Rop på skravle, så kanskje du finner ut hvem som laget den. Hun har bilde. Kjempekul!
Tiddelidu Skrevet 15. juli 2007 #9 Skrevet 15. juli 2007 Der fant jeg linken: http://www.dinbaby.com/forum/thread/9819629
babyandme Skrevet 15. juli 2007 #11 Skrevet 15. juli 2007 Ta en titt på Goingen.no.. så at de selger en skjønn fødselsmappe til dåpsbarnet.. kan oppbevare fødselspapir, barneforsikring o.l. i denne:) meget smart og fin dåpsgave!
Nr-3-i-Magen Skrevet 15. juli 2007 #12 Skrevet 15. juli 2007 Vi fikk en bamse med en slags rispose inni som kan varmes i mikroen. Kjempekjekt når de har litt vondt i magen.
LuriTuri Skrevet 16. juli 2007 #14 Skrevet 16. juli 2007 En venninne ga meg noen nydelige øredobber, i tillegg til kjøredress til mini. Følte meg ikke så fjong og fresh rett etter fødsel, men en dusj, litt sminke og nye, fine øredobber gjorde susen
Turid Laila Skrevet 16. juli 2007 #15 Skrevet 16. juli 2007 Vet ikke om det er uvanlig akkurat. Men jeg fikk et gullarmbånd av svigers. Ble kjempeglad for det, i tillegg hadde de med klær til lillegutt. Mamma ble helt satt ut, HÆ? gave til henne? Ja sa svigermor, det er jo hun som har gjort den store jobben her, er det ikke det da? Snille svigermor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå