Gå til innhold

Dere som "koser seg hjemme med babyen"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det dere finner på da - utenom de nødvendige tingene som mat, soving og bleieskift - synger dere, danser, leser eller hva? Hilsen en som synes dagene blir lange med veldig mye våken baby.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Triller tur, treffer andre med små barn, leser, synger, hører cd og andre ting.

Har du bæretøy? I såfsall kan du hive ungen på ryggen eller magen og gjøre litt husarbeid:)

Skrevet

Har babybjørn, men jeg blir veldig fort sliten i armene av å gjøre så mye mer enn å bære. Litt øde her jeg bor, så det bir mye trilling når hun skal sove.

Skrevet

Det finnes bæreutstyr som er MYE bedre enn babybjørn. Bedre for både deg og babyen. Ta en titt inne på tettinntil.com og les litt:)

Skrevet

Leker med lekene hans, viser han hvordan han kjører bortover med bilen, legger ting oppi bøtta han sosm han drar ut, "jager" hverandre og tøyser, er ute i hagen og han leker på plenen eller bader i bassenget sitt. Går turer, går i butikken, hører på musikk, danser og synger;) *vakkert?* neida:p

Skrevet

Går turer, er sammen med andre med små barn, på kafe, leker på teppet hjemme, ligge rpå sofaen og koser:) Snuppa er begynt å lage kose lyder når ho ligger i armkroken min på sofaen så det kunne jeg gjort dagen lang hadde hun ligget i ro så lenge:)

Skrevet

Vi går turer , er på kafe, er på lunch hos hverandre ( vi er mange hjemme i barselperm).. babysang.. babysvømming.. var også på en del på babykino. Leker på matta.. osv osv.. Jeg burde bli litt flinkere til å lese for han egentlig.. hm..

Skrevet

Synger og sitter på gulvet å leker... Synes ikke at hun er så lenge våken at vi får gjort så mye sammen da... Men går også ut og disser, har en babydisse hengende i carporten.. Ho stråler når ho får disse :o) Ellers går eg av og til på tur, og en sjelden gang på et senter.. (Har som oftest ikkje bil)

Skrevet

Her er det bare meg i nærheten som har en så liten en, så er mye hjemme :/ Besøker familie, hører musikk, koser i armkroken og duller på gulvet eller i vippestol med babytrapes..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...