ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Noen sier at det er et jentetegn, hva er deres erfaring på det?
Mamman til 2prinser&1prinsesse Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Om jeg har!!!!!! I hele vår har jeg sovet med ulltrøye og ullbukse... skikkelig frysepinn. Det er heldigvis mye bedre nå Jordmor mistenkte jente på ultralyd men det vil nå vise seg:)
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Har frosset mye, men ikkenå på slutten (er jo blitt stor, og det er sommer). Men jeg venter gutt ) Med jenta var jeg skikkelig glodhet, noe som passet sambo perfekt, for jeg er så kald til vanlig. I vinter satt jeg mye og hakket tenner på jobb, og lag, på lag med klær....... Kald til vanlig, men bare helt for j... i vinter..) Lykke til, tror ikke noen "tegn" tyder på gutt/jente mer enn andre,- har jo alltid det derre "ingen regel uten unntak...".... Ta f.eks hjertefrekvens, jenter har høyere enn gutt,-sies det. Gutten min har høyere puls enn hva jenta noen gang hadde, men nå er det jo fortsatt en LIIIITEN mulighet for at det blir jente da, men lege sa på siste UL i uke 32 at det var gutt med så stor sikkerhet man kunne si det på UL...... Igjen; lykke til )
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Jeg er en frysepinn til vanlig, men etter ca 3 .måned gikk jeg over til å være utrolig varm! Nå i sommer holder jeg på å koke over.. ul viste jente og jm mener jeg har veldig typisk jentemage, så får nesten tro det da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå