Tpop Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Jeg gjorde ikke det da vi fikk vår første. Jeg tror ikke mannen min eller jeg tenkte i de baner i det hele tatt. Vi syntes vel gaven nok var tassen vår som vi fikk se på ligge der:) Jeg fikk roser av min kjære da:) Jeg tror egentlig ikke jeg kommer til å kjøpe nå heller, jeg er vel skkert ikke en slik person sikkert:) Høres jo kjempekoselig ut da, men også litt rart for min del,hehe. Må nok suge litt på den tanken om det er noe jeg også har lyst til å gjøre....
"husmor"med lille Nora Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 nei eg skal ikke kjøpe noe pappa gave. tror ikke han forventer noe heller.. forventer ikke å få noe eg heller..
Mazza** Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 Nei , jeg har ikke tenkt å kjøpe det til mannen min. En sønn i seg selv er vel gave nok vil jeg tro? Han kom hjem for en stund siden med gave til meg , et nydelig designersmykke som heter " Mor&Barn" , dette syntes jeg var utrolig koselig tenkt av han....forventer ikke noe gave på barsel jeg heller....vi har jo egentlig gitt hverandre den største gaven syns jeg
Ioren Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 Nei, det gjør jeg nok ikke... han forventer ikke noe vet jeg, og det gjør ikke jeg heller. Vi får vår egen lille gutt sammen, som for meg er mer enn nok gave =)
Tpop Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2007 Slik tenker jeg også. Gaven han gir meg er mer en nok ved å gi støtte, omtanke, omsorg, forståelse og ikke minst tålmodighet under graviditeten, og selvsagt støtte under fødselen.Og det gaven jeg gir han er å bære fram nurket (som jeg i perioder har fått mer enn nok av:))og ikke minst få krabaten ut,hehe:) Og jammen meg har han ikke fått alle gener av utseende etter far sin også så han kan hver dag se seg selv i miniutgave,hihi. Vi får de om denne guttebassen er like lik:)
petite fleur Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Har ikke tenkt å gjøre det, egentlig....Som dere sier, babyen er jo den største gave man kan få!
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 15. juli 2007 #7 Skrevet 15. juli 2007 Nei. Synes det er vi damer som fortjener en gave. Sorry.. Vet mange er uenig der.. Men det er nå vi som gjør hele jobben i grunn.
Bolla Pinnsvin Skrevet 15. juli 2007 #8 Skrevet 15. juli 2007 sååå enig med mamma til 2! Er det noen som fortjener en barselgave så er det mammaen!
Raych Skrevet 15. juli 2007 #9 Skrevet 15. juli 2007 Nei, og ikke fikk jeg noen gave sist heller. Forventer med ikke det noe heller:) Hvorfor skal jeg ha gave liksom?? Har ikke helt skjønt det der jeg:)
Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 15. juli 2007 #10 Skrevet 15. juli 2007 Jeg har lyst fordi han har stilt så SINNSYKT opp i svangerskapet... pusset opp i hus, ryddet, vært støttende de dagene hvor hormoner tar overhånd...så jeg har lyst å gi han en liten påkjennelse i tilleggg til den største gaven av alt som seff er barnet. vet jeg får noe av han også. Syns det er en fin ting å gjøre, trenger ikke være noe kjempedyrt...
ennaH Skrevet 15. juli 2007 #11 Skrevet 15. juli 2007 Slett ikke! Ikke forventer jeg å få noen presang, og ikke har jeg tenkt å kjøpe noen.
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 15. juli 2007 #12 Skrevet 15. juli 2007 Klart du skal gi han en ting da. Når du føler det sånn. Må si jeg er "litt" misunnelig. Min mann ga meg ikke den største støtten. Så jeg følte ikke for å gi noe. Desverre.. Men det er godt å høre at noen er som din mann.
mor til Tordenskjold +ny spire Skrevet 15. juli 2007 #13 Skrevet 15. juli 2007 her blir det nytt regnsett til pappen. Vi skal egentlig begge kjøpe oss nytt regnsett til den lille kommer, slik at vi er forberedt på turer i all slags vær. Tenkte da at jeg kan jo kjøpe det til han slik at han kan få det når den lille har meldt sin ankomst:) Om jeg får noe eller ikke vet jeg ikke, men jeg nevner støtt og stadig den diamanten som mangler i ringen min.......
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #14 Skrevet 15. juli 2007 Jeg skal kjøpe gave til mannen min.. jeg syns han fortjener en liten ting da han har vært kjempesnill mot meg og støtta meg gjennom hele svangerskapet. Han har virkelig vært min klippe som jeg har støtta meg mot. vet ikke hva jeg skulle gjort uten han. så han får en liten overraskelse av meg og bebisen
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #15 Skrevet 15. juli 2007 ja pappan her skal få en kurv med litt godsaker i. Skal sette den fram slik at han finner dne når han kommer hjem fra føden. Har har stilt slik opp i dette svangerskapet at jeg syns han fortjener mer enn jeg kan gi. Han gjør alt som er å gjøres med vår sønn, hunden,kattene,huset pluss at han selv nettopp har fått cøliaki. Er ikke lett å sitte i rullestol og hjelpe til med det fysiske nei. Så ja min mann skal få seg en liten gave. Blir en kurv med noen godsaker jeg vet han liker.Starwars filmene, gode blad, noe godterier og en parfyme han har ønsket seg.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 15. juli 2007 #16 Skrevet 15. juli 2007 har ikke tenkt på dette jeg.. hmmm. Hadde jo vært koselig å gi noe=) Han har akkurat hatt bursdag rett før termin så aner ikke hva det skulle være liksom... Forslag evnt?
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #17 Skrevet 15. juli 2007 Nei, det skal jeg ikke, og jeg synes nå det er rart at mammaene skal ha / forventer gave også jeg. Vi får et lite barn sammen og det er nå den største gaven uansett, tror alt annet drukner i gleden over den lille!
fillyfjonka, nr.3 i oktober Skrevet 15. juli 2007 #18 Skrevet 15. juli 2007 Nei han får da et barn, det er vel bra nok i massevis=) Har ikke fått noe materiellt fra han når vi fikk nr. 1 og 2 heller. Men fikk masse kos, omtanke, hjelp og alt jeg skulle trenge eller ønske før, etter og under fødsel. Det er gull verdt det=) Da får han en lykkelig kone, og det er vel ikke til å undervurdere det heller! Han høster i bøtter og spann på det. Vet ikke hva jeg skulle gitt han om han skulle fått noe... Hmmm Du finner vel ut av det! Lykke til da!
pandabjørn Skrevet 15. juli 2007 #19 Skrevet 15. juli 2007 jeg kjøpte ingen ting til pappan når vi fikk Sander, tror ikke jeg skal gjøre det nå heller...men jeg fikk roser av min kjære da
kaur *har født!* Skrevet 15. juli 2007 #20 Skrevet 15. juli 2007 Nope! Skal HAN få gave da det er JEG som har slitt meg ut i 9 mnd, og presset ut hans baby? Okay....så har han vært nødt å leve med hormonbombe en stund nå...men likevell. - Jeg på min side har hintet om en sånn alliansering....med en del diamanter på. ;-) Det verste er at jeg har tatt han i å se på diamanter på nettet...str. verdi, og hvordan de er slipt. - Så hvem vet :-) Jeg forventer egentlig ikke å få noen ting som helst...annet enn kanskje blomster. - Og at huset er ryddig og jeg slipper å lage middag når jeg kommer hjem... :-) Da er jeg storfornøyd!
Alba44 Skrevet 15. juli 2007 #21 Skrevet 15. juli 2007 Jeg gjorde ikke det. Tenkte ikke i de baner engang. Et nydelig barn er den beste gaven han og jeg kunne få ))
Løven & lurven Skrevet 15. juli 2007 #22 Skrevet 15. juli 2007 Sambo er så flink til å støtte og være der for meg at han har fått sin gave litt på forskudd vel å merke. Var ikke ment som noen barselgave men heller en påskjønnelse fordi han er snill og stiller opp. Han fikk ihertfall ny fiskstang, som han storkoser seg med. Og da er det greit også de dagene jeg trenger å slappe av. Fin ting man kan gjøre med og uten gravid sambo
*Vetlis* Skrevet 16. juli 2007 #23 Skrevet 16. juli 2007 Mamman te turbogutten + 5/9-07 ! Jeg tror jeg stjeler ideen din om det er greit ? Så utrolig koselig da :-) Så kan han sitte hjemme og kose seg med godis, film og litt forskjellig :-)
ana baroma Skrevet 16. juli 2007 #24 Skrevet 16. juli 2007 Nope, hadde ikke tenk det:) Og han har allerede gitt med det han kan i forbindelse med svangerskapet, nemlig masse støtte og "ja, kjære" siden desember...
* en liten prinsesse * Skrevet 16. juli 2007 #25 Skrevet 16. juli 2007 Nope! Aldri hørt om noen som har gjort det før jeg leste om det her jeg. Er uansett ikke min greie, materielle gaver vil blekne i forhold til det underet man setter til verden spør du meg. Bedre å bruke pengene på nurket, både han og jeg har da det vi trenger vi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå