sirkelkatten Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Jeg har hørt at babyer i bæresele skal sitte med ansiktet inn mot kroppen mens de er små. Men på butikken så jeg nettopp en mor med en baby vendt forover i sele. Den var ikke så stor, tipper et par mnd. Vet noen hvilken sele som er beregnet for det? Har en mei tai som ikke blir brukt fordi gutten min er så utrolig nysgjerrig og vil se alt som skjer:)
Gothminister Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Bruker BabyBjørn sin vi da.. Nå som han er 3 1/2 mnd sitter han forovervendt i den.. Når den lille er sterk nok til å holde hodet sitt over en lengre periode,så kan de vel sitte slik,ellers er det hode inn mot kroppen..
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 Forovervendt bæring går an med mange typer seler. Jeg har gjort det med maya wrap ringslynga jeg har, også har jeg en red castle sele som det også går an med. Mange bruker babybjørn...det skal gå an med den også. Ellers er jeg rimelig sikker på at jeg har sett folk bære forovervendt med mei tai også, sjekk evnetuelt inne på tettinntil.com. Det skal gå bra å bære barn forovervendt dersom de klarer å holde hodet selv og det ikke blåser for mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå