Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Hei, lurer fælt på om noen kan se om det blir noe i gjære her snart. Jeg er født 05.02.88 og han er født 04.09.83. Er nok litt utålmodig. =) Håper på kjapt svar=)
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 15. juli 2007 kom på noen andre ting jeg også vil ha svar på. Er litt bekymra på åssen det vil bli om jeg blir gravid nå. Tenker på penger da. Vil alt ordne seg eller kommer det til å bli knapt? Lurer også på om jeg noengang kommer til å finne noe jeg brenner for og om jeg kommer til å fortsette utdanninga mi. Har satt den på frys fordi jeg er usikker på om hva jeg vil studere. Lurer også på om det blir noe bryllup på meg i nærmeste framtid. Forlova meg nemlig i går. Eller vil ringen bare være ett symbol?
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 ligger graviditet på deg i oktober med ei jente..d vil gå bra:)
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. juli 2007 Takk for svar=) Så gøy=) Noen andre som vil svare?
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 6. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. august 2007 oi:S Jeg klarte å skrive feil dato på gubben.. Eller feil årstall da.. Han er født i 84 ikke 83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå